Skip to main content

ik ga verhuizen. Monteur komt aansluiten. wil in nieuw huis gelijk 4k tv ontvangers laten instaleren volgens KPN kan dat niet omdat het systeem een bestelling voor een nieuw adres niet toestaat. de monteur neemt wel alle andere middelen mee maar voor de kastjes moet ik een nieuwe bestelling / afspraak maken zodra ik op het nieuwe adres woon. is dit niet een beetje onhandig en weinig  klantvriendelijk?

Hi Raymond, welkom op het forum. 

Ik zal dit proberen uit te leggen. Je kunt nu geen wijziging aanbrengen omdat er een verhuizing openstaat die nog niet is afgerond. Wanneer we een wijziging aanbrengen zal de verhuizing opnieuw ingevoerd moeten worden, dat betekent vertraging. Als je dit niet erg vindt kan het dus wel. 

Daarnaast wil ik je nog erop attenderen dat je nu een oude versie van een KPN abonnement hebt waarbij Spotify in je pakket is inbegrepen en waarbij je de oude Compleetvoordelen krijgt, in dit geval het Pluspakket gratis. Wanneer je 4K afneemt zule je overstappen naar de nieuwe Hussel abonnementen, die Spotify niet meer inbegrepen hebben en het voordeel € 5.- korting is op een bepaalde entertainment pakketten. Kijk dus goed of dit in je voordeel werkt, dit kan wanneer je bijvoorbeeld Spotify en het Pluspakket niet belangrijk vindt.