Skip to main content

Ik heb na drie maanden gratis het pluspakket opgezegd, maar het staat nu wel op de factuur! Graagverwijderen

Hallo @Vredehandel, wanneer heb je het Pluspakket precies opgezegd, en wanneer kwam de factuur uit? Als er een paar dagen tussen zat kan het zijn dat het verwijderen de factuur net gemist heeft, dan zal dat op de volgende factuur worden verrekend. In MijnKPN zal je het Pluspakket ook niet meer actief moeten zien als het gestopt is. 


@Gerard802 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik heb het pluspakket allang opgezegd na de gratis drie maanden en het staat ook niet meer op de TV, maar ik heb wel een rekening/factuur gehad!

 Graag corrigren!


Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


@Gerard802 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik heb het pluspakket allang opgezegd na de gratis drie maanden en het staat ook niet meer op de TV, maar ik heb wel een rekening/factuur gehad!

 Graag corrigren!



Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


Ik heb he tzojuist  volgens mij voor de tweede keer alsnog opgezegd via mijn ipad opgezegd! 

 

Admin: ook naar je eigen topic verplaatst


Hoi @Vredehandel, je hebt hier een eigen topic voor je vraag. Het is niet handig als je in verschillende topics dezelfde vraag stelt. Daarvan wordt het onoverzichtelijk, dus laten we het vanaf nu hier in dit topic houden. In mijn eerste bericht stelde ik je al een paar vragen, kan je daar nog antwoord op geven?