Skip to main content
Beantwoord

Onjuiste topic momenteel i.v.m. trage TV ontvangers

  • December 28, 2020
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Zie hier. 

Deze topic gaat over het nieuwe menu.

Nu staat hier ook de problemen aan het einde veroorzaakt door het nieuwe menu.

Dat vind ik niet handig, die problemen hadden in een eigen topic moeten staan.

Bijvoorbeeld met de naam "Trage TV ontvanger” of zoiets.

Dat zoekt volgens mij makkelijker en krijg je denk ik niet steeds weer een nieuwe vraag hierover die dan weer wordt samengevoegd. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @joop2011. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar doordat er sinds het probleem inmiddels al zoveel berichten naar toe zijn versleept is de situatie nu niet anders. In ieder geval dank voor de feedback!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Goedemiddag @joop2011. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar doordat er sinds het probleem inmiddels al zoveel berichten naar toe zijn versleept is de situatie nu niet anders. In ieder geval dank voor de feedback!