Skip to main content

Goedenavond ik ben in Duitsland en wil graag tv kijken maar dat lukt niet de app opent wel maar ik kan geen zender bekijken wat kan het probleem zijn? Gr PatrickĀ 

Goedemorgen@P buitenhuis, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een beetje mosterd na de maaltijd ben ik bang, of ben je nog steeds in Duitsland? Er zijn namelijk wat dingen die ik graag zou willen weten, om te kijken of het opgelost had kunnen worden!

Allereerst, maakte je gebruik van 3G/4g of van WiFi? Het kan namelijk zijn dat de verbinding niet sterk genoeg was om live televisie te kijken. En welke melding kreeg je, toen je geen zenders zag? Verder moetĀ je locatie ingeschakeld staan zodat wij kunnen verifiĆ«ren dat je in een land binnen Europa bent en dus televisie kan en mag kijken op die manier.

Heb je verder de app al een keer opnieuw geĆÆnstalleerd zodat je de nieuwste versie hebt?

Mocht je er nog zijn, wil je het dan even testen? En anders voor een volgende keer misschien uitproberen.

Ā 


@P buitenhuis, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Reageer