Skip to main content

Al lange tijd continue zwart beeld op IPad. Wel geluid. 
Laatste software op IPad:IOS 13.5

KPN app al gedeleted en weer nieuwe versie erop. 
probleem blijft. 
 

zeer hinderlijk

Beste @M-J-K 

Ik heb een iPad Pro 12,9 inch 3e generatie, en iOS 13.5. Ik heb het effe gecheckt met Live TV kijken en ik heb geen problemen met de app. Welke iPad versie heb je?


IPad 6e generatie


Probleem ws opgelost. Ligt ad oude ontvanger. 


IPad 6e generatie

Werkt het weer? Omdat deze topic beantwoord is. :wink:


Probleem ws opgelost. Ligt ad oude ontvanger. 

Aan de oude ontvanger? Wat bedoel je, want de app heeft niks met de ITV app te maken. :wink:


Het is dus opgelost @M-J-K? De app heeft inderdaad niets met de tv-ontvanger te maken, maar als het opgelost is dan prima natuurlijk.


Probleem ws opgelost. Ligt ad oude ontvanger. 

Aan de oude ontvanger? Wat bedoel je, want de app heeft niks met de ITV app te maken. :wink:

Werkt idd nog steeds niet, niets te maken met ontvanger.  😞Maar wel probleem met Tv opgelost. 


Het is dus opgelost @M-J-K? De app heeft inderdaad niets met de tv-ontvanger te maken, maar als het opgelost is dan prima natuurlijk.

Neen probleem nog aanwezig met app. Maar probleem met TV wel opgelost met vervanging oude tv ontvanger. 


Het is dus opgelost @M-J-K? De app heeft inderdaad niets met de tv-ontvanger te maken, maar als het opgelost is dan prima natuurlijk.

Neen probleem nog aanwezig met app. Maar probleem met TV wel opgelost met vervanging oude tv ontvanger. 

Graag topic sluiten.