Skip to main content

kan geen tv kijken op mijn pc; iedere keer verschijnt er oeps er is iets mis; na legen cookies opnieuw inloggen  met zowel id als email niet mogelijk weer oeps; of er verschijnt fout (500-10000)

wat hier aan te doen; ik wordt hier gek van

Ik ben nu “niet ingelogd” via FF. Eens kijken of het dan zo de komende tijd wel goed gaat als ik tv.kpn.com oproep :wink: . En als ik vervolgens wel inlog, zal ik uitloggen voordat ik het tabblad sluit. :rolling_eyes:

Nu net, 12:36, laadde de site (niet ingelogd dus) i.i.g. wel.


Soms werkt een retry, soms niet. Wat ik vreemd vind is dat ik meestal last krijg als ik een paar dagen vaker tv kijk, Als ik het een poos niet heb gekeken, werkt hij tot nu toe altijd.


Het gaat nog steeds slecht in Firefox.

Regelmatig [ er is een fout opgetreden 500 - 10001 ] Ook inloggen geeft dat dan en lukt niet. FF cookies wissen en tv.kpn.com in nieuw venster openen en het lukt weer. Totdat…

Je soms dan weer dit beeld krijgt.

Google Chrome blijft voor tv.kpn.com mijn favoriet. Ook vanwege Chromecast, hè.


Ja, soms doe ik het ook met Chrome, maar daar doet hij het ook soms wel en soms niet. Met Opera lukt het helemaal niet.

Toch wel een beetje slechte service van KPN, maar gelukkig kijk ik het meest naar NPO en dat kan via NPOstart.


Ga ik net naar tv.kpn.com in Firefox en weer: Sorry, …. Dat vernieuwen zorgt voor “gewichtsvermindering” :wink:

(27-8; 14:06)