Skip to main content

recent hebben wij een mooi voormalig schoolgebouw als woning kunnen bemachtigen, super! dan heb je ook tv en internet nodig. dan komt er een monteur die beweert dat er geen aansluiting in de woning zit, dus willen wij toch tv en internet moeten wij volgens de wijze man een DVS stekker aanschaffen kost€ 45,00. oke wat moet moet. maar als dat ook nog niet werkt hebben we volgens de meneer nog 1 optie, 2 "schoteltjes” superwifi zegt die nog. kost € 149,00 nou doe dan maar.  en inderdaad we hebben tv en internet, krijgen 1 tv-kastje terwijl we er 2 zouden krijgen, kon de man niets aan doen want hij had geen kastje meer.

de meneer is klaar gaat weg en nog geen 10 minuten later begint de ellende.kinderen boos omdat hun in hun kamer geen tv hebben internet wat supertraag is en al helemaal niet in het hele huis te ontvangen is. nou ja we hebben tenminste tv, alleen jammer dat het gemiddeld 50 x per dag uitvalt en er iemand naar de meterkast beneden moet om iedere keer weer het modem opnieuw op te starten want in huis kon het niet geplaatst worden, en dit probleem is een dagelijks ritueel, tot op een gegeven moment ook het modem resetten niet meer werkt,dan moet er toch weer een monteur komen zegt de dame door de telefoon ja maar ik heb wel net bijna 200 euro betaald voor de vorige monteur, ja maar we zullen toch moeten kijken waarom de schoteltjes niet werken….

2 dagen later nieuwe monteur, vrolijke man kijkt naar de vorige installatie en vraagt zich af waarom het zo allemaal gedaan is, het modem kan gewoon boven in de huiskamer staan bij de aansluiting, die hebben we wel, jaah aangesloten door de eerste monteur, dan toch nog maar is beneden kijken wat er daar misschien fout gaat, een nieuw ISRA punt heeft de man het over. voila bedraadt internet, tv bedraad, niks langzaam helemaal top!

jheb ik een stekker gekocht die ik dus niet nodig had, heb ik nog steeds 2 schoteltjes staan die nog steeds niet functioneren maar wel moest betalen terwijl je ze nu als nieuwe klant gratis krijgt , wat ben ik dan?? ik was nog geen klant van kpn. nee ik ben al oud en het tweede kastje is er na 4 maanden nog steeds niet. dan gaan we gisteren toch maar is bellen want die stekker en die schotels wil ik dus niet want het werkt niet en als de eerste keer de man zn werk had gedaan had ik ze ook niet hoeven kopen, en het tweede kastje vraag ik aan de dame? o ja nou dat gaan we regelen krijg ik vanochtend een mail of ik mn oude kastje wil terug sturen dan krijg ik een nieuwe. nee want dan heb ik er helemaal geen. en over onnodige rekening ja dat is jammer zegt de dame. nou daar denk ik anders over! ik wil mn tweede kastje ondertussen gewoon graag en jullie mogen die stekker die echt overbodige was want dat ding versterkt helemaal geen wifi en die twee lelijke schoteltjes terug want die werken hier toch echt niet en ik mn geld terug aangezien de tweede monteur zn vak wel verstaat was ook die uitgave totaal overbodig. 

bedankt!

 

Admin: enkele witregels toegevoegd voor de leesbaarheid

Hallo openneer, goed dat je hier je verhaal doet. Het lijkt me duidelijk dat er hier wat dingen niet helemaal goed zijn gegaan. Graag wil ik hier verder naar kijken en zien wat we kunnen doen. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan pak ik hier de rest erbij.


U zult kabels moeten leggen. Zo simpel is dat...


Je hebt nog niet weer gereageerd, openneer. Dan ga ik ervan uit dat het via andere weg afgehandeld is. Mocht dat niet zo zijn hoor ik het graag.


Aangevuld 

sorry was een paar dagen weg


En het probleem, bij gebrek aan een betere omschrijving, is nog niet opgelost 


Dank je, Openneer. Ik ben gelijk het systeem ingedoken en ik zie dat de klacht die je hebt ingediend gisteren is doorgezet naar de monteursorganisatie. Van daaruit wordt er dan ook komende week contact met je opgenomen. Ik verwacht dat het geheel dan naar tevredenheid kan worden opgelost. Daarom wil ik dat graag nog even afwachten. Wil je hier laten weten wanneer er contact met je is opgenomen? Mocht het op die manier dan alsnog niet goed opgelost kunnen worden, kan ik daarna verdere actie ondernemen.