Skip to main content

Heb een andere UHD box van KPN in gebruik, echter krijg hier geen enkele UHD zender meer op. 

Heb wel een UHD pakket, op mijn andere 4K box komen ze gewoon binnen.

Al enige malen zowel mijn UHD box en ook de Experia Box 12 compleet nieuw opgestart, helaas geen resultaat. 

Iemand idee, bellen sta je in de wacht en wordt vanwege drukte de verbinding verbroken....

Heb een andere UHD box van KPN in gebruik, echter krijg hier geen enkele UHD zender meer op. 

Heb je dan een extra TV ontvanger gecontracteerd en een 5202 opgestuurd gekregen of heb je een TV ontvanger omgeruild en daar een 5202 voor opgestuurd gekregen?


Heb een andere UHD box van KPN in gebruik, echter krijg hier geen enkele UHD zender meer op. 

Heb wel een UHD pakket, op mijn andere 4K box komen ze gewoon binnen.

Al enige malen zowel mijn UHD box en ook de Experia Box 12 compleet nieuw opgestart, helaas geen resultaat. 

Iemand idee, bellen sta je in de wacht en wordt vanwege drukte de verbinding verbroken....

 

Ik begrijp dat je het 4K abonnement hebt.

(Kost € 2,50 extra per maand voor 3 4K zenders (UHD))

 

Heb je de Arris VIP 5202? 

En is deze met een vaste UTP kabel met de Experiabox verbonden? 


Doe je misschien mee aan de test van de nieuwe ontvanger?


Thanks zover, heb nog een ouder (glasvezel) internet + TV 4K abo loopt al sinds KPN met de uitrol van UHD begon. 

Begreep dat het iets met platform omstellen, instellingen van doen heeft. 

Heb een ZTE en een Arris Vip ontvanger. Beide via LAN aangesloten,  is denk ik beste ontvangst? 


@Dreetje dat zou mooi zijn.....😉


Thanks zover, heb nog een ouder internet + 4K abo loopt al sinds KPN met de uitrol van UHD begon. 

Begreep dat het iets met platform omstellen, instellingen van doen heeft. 

Heb een ZTE en een Arris Vip ontvanger.

Dan hoop ik dat er snel een moderator zal reageren die hier in zal duiken.


Toen je de ontvanger hebt aangesloten moest je toen je abonnementsnummer invoeren de eerste keer?


Zeker het bekende abo nr en je pincode, dus niks anders dan anders.


Hoi @Tv-fans, welkom op ons forum! 
Meestal is het wel het snelste even te bellen met ons op 0800-0402 maar we denken altijd graag even mee.
Ik heb even met je meegekeken en zie alles (nu in ieder geval) goed staan. Is het probleem inmiddels opgelost?

Als je nog steeds problemen ervaart ben ik wel benieuwd wat er gebeurt als je ze met elkaar omwisselt. Verplaatst het probleem zich dan?
Op welke van de twee ontvangers heb je dit probleem?