Skip to main content

Een paar maanden geleden heb ik de iTV-ontvanger bij mijn abbo geweigerd omdat ik van KPN-TV alleen de app wilde gebruiken. Wij hebben satelliet-TV. Maar nu is onze provider failliet (Joyne) en zouden we naar CanalDigitaal over moeten stappen, maar die geeft Discovery-kanalen niet door, reden waarom we destijds juist overstapten naar Joyne.
Kan ik nu alsnog de ontbrekende iTV-ontvanger toegezonden krijgen?

Hoi @Roland53. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om jouw ontbrekende tv-ontvanger alsnog toe te sturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Is gisteren via de chat-functie met de klantenservice van KPN al geregeld: gisteravond is de iTV-ontvanger met Post-NL verzonden, vandaag zal er worden aangebeld. Dank voor de snelle service!! Kijk, daar hebben we wat aan. :-)


Wat fijn dat je vandaag al jouw nieuwe tv-ontvanger kan gaan aansluiten. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je! :blush:


Nou aansluiten is nog weer even een heel ander verhaal. Mijn modem staat ongeveer 8 m van de TV af en omdat ik zonnepanelen heb gaat het met de powerline adapters niet lukken (zo heb ik proefondervindelijk in huis al eerder vastgesteld). Dat wordt dus een UTP-kabel trekken; geen probleem, RJ45 krimptang hangt in de gereedschapskast, evenals een  LAS-tang voor de verbinding in de Cat6-contactdoos en Cat6-utp kabel is nog op de rol voldoende in voorraad. Ala met al zal het wel woensdag worden voordat ik de ontvanger kan inrichten, maar op zich toch nog snel geregeld.

Â