Skip to main content

Ik kijk thuis tv via de KPN app, zodat ik geen gebruik meer hoef te maken van de HD ontvanger. Ik heb echter maar een beperkt zender aanbod; AT5 ontbreekt bijvoorbeeld. Hoe kan ik het volledige basis zenderpakket bekijken via de app?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @DVos,

Dit is helaas niet mogelijk. De redenen dat deze zenders alleen via de ontvanger te bekijken zijn is een rechtenkwestie die gesloten is met de aanbieder van de zenders. Helaas zal daar voorlopig geen verbetering in komen :slight_frown:


@ChrisWissink bedankt voor je reactie, duidelijk! Wel bijzonder, aangezien de app op mijn telefoon toegang tot meer zenders geeft, terwijl deze niet aan huis gebonden is...


Het verschilt her en der een beetje @DVos, maar regionale en duitse zenders zijn sowieso altijd uitgesloten aangezien hier geen rechten voor zijn afgesloten.  
 


Dan blijft er niets anders over dan keuzes maken... Bedankt voor je hulp.


Helaas wel @DVos, dit ligt een beetje twee kanten, aan de ene kant de zender, sommige willen niet dat hun zenders buiten de tv ontvanger worden aangeboden en soms ligt het aan de overeenkomst die KPN met de zender sluit.