Skip to main content

We hebben meegedaan aan 3 maanden gratis Film1. In de reclame van KPN stond duidelijk beschreven: u hoeft hier niets voor te doen. U zult automatisch een herinnering krijgen wanneer de gratis periode voorbij is zodat u het evt kunt opzeggen. Ondertussen zie ik dat ik al weer een tijd betaal hiervoor, terwijl ik ook al een maand geleden via de app Film1 nogmaals verwijderd heb. De melding dat de actieperiode afloopt of bijna afloopt is nooit afgegeven door KPN. 

Ik denk dat het elkaar dan gekruist heeft.

Kijk op de volgende factuur of het dan verrekend is.

Of bel gratis 0800-0402

Of vul je gegevens in je account van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan een moderater (medewerker KPN) je helpen.

P.S. alleen de moderater kan die gegevens zien. 


Hi @LeonHans2021, welkom hier. 

Excuus voor de late reactie. Is het inmiddels gelukt via de klantenservice? Zo niet, heb je ook een bevestiging gekregen van de opzegging van Film1? 


Het is deze maand in orde op de factuur. Verrekening van december. Echter, alsnog 2 maanden wel betaald omdat ik geen waarschuwing kreeg wanneer de gratis periode afliep. Dit stond destijds wel in de reclame nadrukkelijk vermeld dat er een waarschuwing per mail zou komen.Â