Skip to main content

op de factuur van 3 november 2020 is voor het eerst Pluspakket in rekening gebracht. Behalve eenmaal het normale tarief van E 9,99, nog driemaal een korting van -/- E 2,26, viermaal een bedrag van E 9,67 en tot slot een ‘correctie onterechte kosten’ van -/- E 22,98. Een niet al te helder begin  . . . . . .

Op 4 november 2020 heb ik een mail gekregen van KPN met daarin een bevestiging van mijn opzegging van het Pluspakket, zonder datumvermelding, maar ik ga maar uit van 4 november.

Op de facturen van 3 december 2020 en 3 januari 2021 wordt doodleuk het Pluspakket a E 9,99 in rekening gebracht.

Kan dit gecorrigeerd worden?

Mvg, Aad Louter

Hoi @Aad Louter, dat klinkt inderdaad als een heel verwarrende factuur! En als je het Pluspakket al hebt gestopt snap ik dat je het ook niet meer op de factuur verwacht. Ik kijk graag met je mee, maar ik heb nog geen gegevens van je. Zou je je forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan weet ik dat ik mee kan kijken.


Ik zie nog geen gegevens op je profiel @Aad Louter, is het via een andere weg opgehelderd? Als ik nog mee kan kijken hoor ik het graag.


ik heb een dag of 6 na plaatsing bericht maar gebeld, omdat ik niet het idee had dat hier gereageerd ging worden. E.e.a. zou op komende factuur gecorrigeerd moeten worden en abo Pluspakket is inmiddels ook administratief beëindigd.