Skip to main content

Na mijn overstap naar Ziggo vorige week heb ik de kpn apparatuur (modem en tv ontvanger) naar jullie teruggestuurd. Nu krijg ik een herinnering dat ik twee tv ontvangers terug moet sturen. Maar ik heb er nooit twee binnen gekregen toen ik bij jullie klant werd. Twee vragen:

  • graag bevestiging dat dit geen probleem is omdat ik alles heb teruggestuurd
  • heb ik nu jaren teveel huur betaald voor die zogenaamde 2de tv ontvanger?

Ik hoor het graag even van jullie.

Vgr

Hi @AMHenken! Om dit uit te zoeken heb ik wat gegevens van je nodig. Wil je daarom je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 

Verder kan je op je oude facturen zien of je betaald hebt voor een tweede ontvanger. Wel is het nodig om zelf de facturen na te kijken. En te laten weten of iets hier niet op klopt. Daarom bevestigen we iedere wijziging per e-mail. Van bestelling tot opzegging. Zodat je zelf kan controleren of iets niet klopt. 


Bram, dank voor je reactie. 1. ik heb m'n profiel ingevuld; en 2. op mijn facturen staat ‘huur tv ontvanger’, in enkelvoud dus. ik hoor graag van je. Dank alvast 


@AMHenken

Had je het wel met de KPN retourdoos en KPN retourbon retour gestuurd? 

 

P.S.

“jullie”

Over het algemeen helpen klanten elkaar op een forum, dat is ok bij het Ziggo forum zo.😉


jazeker, ik heb een verzendbewijs. Het gekke is dat ik alles in één doos heb gedaan en dat ze kennelijk wel de ontvangst van de router hebben genoteerd en maar van de tv ontvanger niet !?. Of in ieder geval ik word nu vervolgens gevraagd alsnog 2 tv ontvangers terugsturen en dat klopt dus niet. Groet


@AMHenken goed nieuws. Je mag de melding negeren. 

Je pakket is overgezet van Telfort naar KPN. De pakketten van KPN zijn net wat anders dan die van Telfort. Daarom hebben we de manier waarop je pakket in ons systeem staat een beetje aan moeten passen. Hierdoor dacht dit systeem na opzeggen dat er 2 tv-ontvangers in gebruik waren. Je hebt niet (extra) betaald voor deze tv-ontvanger. Dit zie je ook op de oude facturen. 

Ik heb het team achter het terugvragen van de apparatuur aangegeven dat dit het geval was. Je hebt geen ontvanger terug te sturen en dat wordt dus ook niet van je verwacht. Wel komt het soms voor dat deze berichten elkaar kruisen. Als dit zo is laat het dan hier weten. Dan zoek ik dat uit.

Maar tenzij je die melding krijgt is de zaak hiermee afgerond. 


Ik blijf maar herinneringsmails ontvangen dat ik 2 tv-ontvangers moet retourneren na mijn overstap naar ziggo in januari. Ik heb echter alle apparatuur van kpn, de router en een tv-ontvanger, allang teruggestuurd in de doos die ik daarvoor kreeg van kpn. Hoe krijg ik geregeld dat jullie daar mee stoppen want het wordt irritant??!!  

 

Admin: topics samengevoegd


Hi @AMHenken. Ik heb vorige maand toch echt voor je doorgegeven dat het allemaal geregeld moet zijn. Ik heb daar voor de zekerheid nog een reminder bij gedaan. Maar je mag alle communicatie hierover negeren. 

Wel wil ik je mijn excuses aanbieden voor de overlast.