Skip to main content

Waarom krijg ik onrechte rekeningen en dreigementen terwijl ik al in 12-1-2021 geen contract meer heb bij KPN.

Hallo @Herstel ,

Heb je wel tijdig opgezegd? 
 

Want jouw abonnement loopt na het bereiken van de einde-contractdatum gewoon ongewijzigd door. Het verschil is wel dat het abonnement direct opzegbaar is rekening houdend met een opzegtermijn van één maand. 
 

Nog niet opgezegd? Bel dan even met 0800-0402. 


Ik heb opgezegd  en  van kpn een mail ontvangen datum 12-1-2021 en toch krijg ik rekeningen tot op heden met de nodige dreigementen, een briefnaar baasje Yorg kramer wordt voor het gemak maar niet beantwoord. Een zooitje bij de koninklijke post Nederland, hartelkijk bedankt voor de stres van deze 80 jarige!!


Hi Herstel, welkom hier. 

Is dit inmiddels gelukt via 0800 0402? Ik kijk dit anders graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Niks is gelukt de laatste opmerkingen zijn niet door kpn gelezen gezien hun Opm. van vandaag! Het schijnt nogal ingewikkeld te zijn om goed te lezen!

Nogmaals het volgende.Ik ben al sinds 12-1-2021  per mail ingelicht dat mijn contract met hen afgelopen is!

Maar deze figuren sturen alleen maar rekeningen en dreigementen! Dus lekkere jongens die kpn, het ergeren van ouderen!

Tevens ben kort na die datum twee weken afgesloten geweest voor tv en internet! Met ellende en financiële consequenties?!


Ik snap de frustratie. Voordat ik hier inhoudelijk op kan reageren, zou op mijn verzoek in willen gaan? 

Ik kijk dit anders graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


Je bent afgesloten geweest, ging het niet lekker bij je nieuwe provider dan, van KPN krijg je geen verbinding meer als je hebt opgezegt lijkt mij.

En als je de opzegging netjes bevestigd heb gekregen, mooi toch kan het incasso bureau of deurwaarder dit toch gewoon even krijgen zodat zij de opdracht kunnen terug geven, met jammer KPN on-inbaar klant had netjes opgezegt, hoef je geen stress van te hebben.