Skip to main content

Sinds ESPN de voetbal uitzendingen heeft overgenomen is het GEEN echte Voetbal zender meer. Tijdens de bekerwedstrijden 1 kanaal. vele minder wedstrijden life te volgen terwijl die wel geregistreerd worden. 

Op de dan vrije kanalen wordt dan tennis of American footbal of 

Tja vervelend, maar dat je ontevreden bent zul je bij ESPN moeten uiten, KPN geeft alleen maar door wat zij uitzenden, ze hebben inhoudelijk niks met de inhoud te maken, van geen enkele zender op 1 na, iets van “beleef het met KPN” of zoiets.


KPN geeft het alleen maar door.

Er waren iets van 10 wedstrijden (min of meer) tegelijk. Er werden er 2 live uitgezonden, die hadden om overlap te voorkomen daarom ook andere aanvangstijden dan de overige 8.

De overige 8 werden wel geregistreerd inderdaad. Maar dat gebeurt dan wel met veel minder camera's dan er voor een volledig live verslag gebruikt worden. Dat laatste is dan ook een stuk duurder. Van deze overige 8 werden spannende momenten en doelpunten (vrijwel) live vertoont op ESPN (14 / 221).

ESPN bepaalt zelf hun uitzendingen via de kanalen. Je zult je tot ESPN zelf moeten wenden. En in Nederland geldt: je gaat akkoord als je het abonnement (ESPN pakket) hebt. Als je het niet met hun programmering eens bent dan zijn je enige 2 opties: klacht bij ESPN neerleggen en/of het pakket opzeggen.

 

Sinds ESPN de voetbal uitzendingen heeft overgenomen

Euh, volgens mij hebben zie rechten al sinds het “Eredivisie Live” heette en nog via Filmnet werd verspreid.


Bedankt voor de snelle reactie. Had jullie antwoord verwacht. En deze melding was ook alleen maar bedoelt om jullie een idee te geven van hoe jullie klant tegen ESPN op dit moment aankijkt. Ik heb geen contract met ESPN maar met KPN. Doe jullie voordeel met deze informatie. Hoeven jullie niet voor te Bemchmarken. 


Ik heb geen contract met ESPN maar met KPN.

Voor ESPN zul je toch echt contact met hen moeten opnemen. KPN doet hier niets mee.

Doe jullie voordeel met deze informatie.

Welk voordeel. Jij legt het bij de verkeerde partij neer. ESPN maakt de kosten en heeft de rechten via de KNVB. Daar heeft KPN NIETS mee te maken. En dus ben je hier verkeerd.


Hallo @Roy van de Broek ,

Zoals Doornekamp33 en PeterG ook al aangeven, bepaalt ESPN de programma's en geeft KPN ze alleen maar door. 

Wat natuurlijk wel zo is, is dat ESPN een tijdje terug is teruggegaan van zes zenders naar vier zenders : ESPN, ESPN2, ESPN 3 en ESPN 4.  Zijn er dan veel wedstrijden tegelijk bezig zoals nu met de bekerwedstrijden, dan maakt ESPN een keuze. En ja, ze zenden ook nog eens andere sporten uit en buitenlands voetbal. 

Wat soms wil helpen is om op de website van ESPN te kijken. Daar staan ook een paar extra (online)-kanalen die te bekijken zijn als je inlogt met jouw inloggegevens van ESPN.  Je kunt daar (espn.nl) een account aanmaken die je kunt koppelen aan je KPN-abonnement. Op het moment dat ik dit bericht type, zijn er twee extra online-kanalen actief.   

Wellicht komt er vanavond wel een bekerwedstrijd op, dat heb ik verder niet uitgezocht.

 

edit (20.20) : Helaas voor jou zenden ze tennis (WTA) uit op de twee extra kanalen. Wel twee wedstrijden live vanavond : FC Groningen - Helmond Sport op ESPN (1) en Oss'20 - FC Twente op ESPN 2. 


Helemaal mee eens.

Je neemt het wel bij KPN af en betaal via KPN, maar voor vragen en problemen moet je echt bij ESPN zijn.

KPN is niets meer dan een doorgeefluik. 

Geld ook voor Netflix, Videoland, Ziggo sport, etc. 


Tja. Elektriciteit neem je ook af bij het bedrijf van je keuze ook al is het netwerk, in mijn regio bijvoorbeeld, van Stedin. Maar dat is niet mijn elektriciteitsbedrijf. Maar bij problemen moet ik me tot mijn elektriciteitsbedrijf wenden en niet tot de netwerkbeheerder.


Tja. Elektriciteit neem je ook af bij het bedrijf van je keuze ook al is het netwerk, in mijn regio bijvoorbeeld, van Stedin. Maar dat is niet mijn elektriciteitsbedrijf. Maar bij problemen moet ik me tot mijn elektriciteitsbedrijf wenden en niet tot de netwerkbeheerder.

 

Klopt PeterG

Ik had het laatst een probleem met de slimme meter.

En moest Stedin zelf bellen (mijn leverancier deed niets en verwees mij door).

Zo is het ook met ESPN, Ziggo sport, etc.