Skip to main content

verwacht ik teveel van de service van de KPN? Gisteren geïnstalleerd en nu hapert de tv boven,

de taal is niet te veranderen door mij (75) bel ik naar de KPN vragen ze doodleuk voor € 75, voor een monteur?

Was ik maar bij de andere aanbieder gebleven, wie weet over een paar maanden? 

 

Corry.

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Koopt of huurt u bij uw aanbieder bepaalde apparatuur, bijvoorbeeld een modem of een tv ontvanger. Dan moet uw aanbieder ervoor zorgen dat deze apparatuur goed is.

Ligt het probleem aan de apparatuur die de aanbieder geleverd heeft? Dan moet de aanbieder het probleem kosteloos oplossen.


Wat hier speelt is een configuratie vraagstukje (taal) en een tv die door de monteur werkend is achtergelaten en nu niet werkt zoals verwacht. Dat lees ik.

De vraag is wat u precies wilt met de taal? Ondertiteling? Of van de tv box?

En kunt u beschrijven wat de tv niet doet (haperen)? Gaat het om een tv+ box?

U mag een goed werkend product verwachten van KPN dus u verwacht niet teveel. Maar de monteur zal zeker in de veronderstelling zijn geweest dat het goed is achtergelaten voor u.

Kunt u beschrijven welk modem u heeft en weet  u hoe de tv boven is aangesloten? Met een kabel? Of heeft u ook zo’n zwart schoteltje gekregen?


Wat hier speelt is een configuratie vraagstukje (taal) en een tv die door de monteur werkend is achtergelaten en nu niet werkt zoals verwacht. Dat lees ik.

De vraag is wat u precies wilt met de taal? Ondertiteling? Of van de tv box?

En kunt u beschrijven wat de tv niet doet (haperen)? Gaat het om een tv+ box?

U mag een goed werkend product verwachten van KPN dus u verwacht niet teveel. Maar de monteur zal zeker in de veronderstelling zijn geweest dat het goed is achtergelaten voor u.

Kunt u beschrijven welk modem u heeft en weet  u hoe de tv boven is aangesloten? Met een kabel? Of heeft u ook zo’n zwart schoteltje gekregen?

Lift je mee met mij kennis?


Hallo @J.D.P iedereen is vrij binnen een topic zijn of haar bijdrage te leveren binnen de spelregels van het forum, dus ik begrijp jouw reactie niet helemaal.


Hallo @J.D.P iedereen is vrij binnen een topic zijn of haar bijdrage te leveren binnen de spelregels van het forum, dus ik begrijp jouw reactie niet helemaal.

Klopt ,je hebt gelijk.


@36Polleke Welkom op het forum. 

Wat lastig dat de televisie boven hapert. En dat het niet lukt om een andere taal in te stellen. 

Ik begrijp dat er een monteur langs is geweest om het te installeren? Werkte het wel toen de monteur vertrok? 

 

Wat betreft de taal aanpassen. Lukt dit wel als je gaat naar: Menu >  apparaat > apparaatvoorkeuren > taal?