Skip to main content

Beste hulpverleners.

Zo ook hier al enige tijd problemen met mijn, sinds kort bij kpn abonnement.
sinds kort bedoel ik mee sinds de overgang van telfort naar kpn.

bij telfort waren er al regelmatig problemen met van alles en nog wat, waar is de tijd van tv aan en kijken zonder gezeik.
regelmatig (wekelijks) automatische opstart van decoder.
Regelmatig het gevoel van een traag internet, zowel laptop (bedraad) alswel tablets via wifi.   speciaal het minstgebruikte kanaal uitgezocht.
regelmatig haperend beeld met gekleurde blokjes onderin het beeld.
traag menu

Nu na de overgang naar kpn is het helemaal een blamage geworden.
Alles hier boven, maar dan nog erger.

Zo ook deze storing waarbij het kijken naar opnames onmogelijk wordt.

De snelheid van het programma menu is helemaal een aanfluiting voor het geld wat je er voor betaald.

Het ergste is dat, wil je een aansluiting dan zit je tegenwoordig vast aan kpn of aan Ziggo.
Een andere mogelijkheid is er praktische niet, ja een duur abonnement via de schotel.

Dus eigenlijk zit je als abonnee gewoon puur in de mangel zonder uitweg.

 

Mvg Paul

 


*admin: topic afgesplitst

Hoi @Gompielada, welkom hier. 

Ik lees meerdere problemen, niet fijn. Ik ben dan ook als eerste even in jouw verbinding gedoken. Ik zie zo geen problemen in de lijn. Dus dat zit goed. Maar waar zit het dan wel. Ik vermoed in het modem. Ik heb je daarom ook een nieuwe gestuurd. Informatie stuur ik je privé. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. 

Wat betreft de ontvangers. Daar is het een update voor geweest en de herstartende ontvanger zou niet meer voor mogen komen. Aan de snelheid wordt nog gewerkt, zal niet lang meer duren. 


Hallo Bart.

Dankjewel voor je reactie, en sorry voor mijn late reactie terug.

Ik weet nu ook gelijk wat er op het afhaalcentrum voor post klaar ligt.

Gezien mijn persoonlijke situatie red ik het helaas niet om vandaag iets op te halen, wellicht morgen.

Ik hoop dat een nieuw modem het probleem oplost.

Ik laat van me horen.

Mvg paul.


Hallo Bart_Z

Heb inmiddels het modem binnen en aangesloten, wel jammer dat ik bij de eerste poging het modem niet mee kreeg.

Maarja, hoe zeg je dat, een storing in de communicatie,  foutje bedankt.

Inmiddels aangesloten en opnieuw ingesteld,  qua snelheid met een speedtest zag het er goed uit.

Even afwachten voor hoelang.

Helaas wat betreft de snelheid van het televisiemenu van de decoder is het nog steeds bagger.

Zo traag als een slak tegen een berg op.

Heb er geen anderen woorden voor.

Ps, heb je liever via privé berichten of gewoon hier.

 

Mvg Paul


De snelheid van de menu's is een issue waar helaas veel gebruikers last van hebben. Er stond een update gepland maar we zullen nog een tijdje moeten wachten voor die definitief wordt uitgerold. 


Helaas dat antwoord is zo voor de hand liggend dat het gewoon lachwekkend is. 

Ik neem het jullie die hier de kastanjes uit het vuur halen niet kwalijk,  jullie doen ook maar wat je opgedragen wordt van hogerhand. 

Wat kpn betreft, het blijft een groot lomp bedrijf, wat niet waar kan maken wat het beloofd. 

Zo is het, zo was het, en zo zal het waarschijnlijk ook blijven. 

 

Maarja ik wacht het af, in de tussentijd wellicht een zoektocht naar betere mogelijkheden. 

Deze situatie is gewoon belachelijk en ronduit schandalig. 

Prettige dag


Ik kan er helaas niet meer van maken dan dat het nu is. Het nieuwe jaar komt er aan, dus hopelijk duurt het niet lang meer voor de nieuwe software uitkomt. 

Mocht je nog andere vragen krijgen, zien we graag weer een topic verschijnen. 


Beste Bart_T

Bedankt voor je hulp tot zover. 

Maar zoals ik al liet doorschemeren ben ik totaal niet tevreden. 

Echter realiseer ik me ook echt wel dat jullie de kastanjes uit het vuur halen voor hogerhand. 

Ik weet hoe het werkt, heb zelf 20 jaar in telefoon en kabel tv bisnis gewerkt, zowel de ontwikkelings fases alswel de uitvoerende kanten,  plus in binnen en buitenland. 

Te veel meegemaakt om kwaad op jullie te kunnen zijn, dus wat jullie inzet betreft zou ik zeggen ga door. 

 

Wat kpn betreft, helaas geen goed woord voor over, het blijft een groot dom en lomp bedrijf met een slechte bedrijfsvoering. 

Mvg paul. 


Van mijn kant graag gedaan. Had gehoopt meer voor je te kunnen betekenen op dit moment, maar helaas. 


Van mijn kant graag gedaan. Had gehoopt meer voor je te kunnen betekenen op dit moment, maar helaas. 

Inderdaad helaas, maar vooralsnog tot zover dankjewel. 

We zullen zien.Â