Skip to main content

Ontevreden: 

 

Ik heb al 28 jaar een KPN abonnement. Momenteel heb ik internet standaard. Met 88 Mbit Download en 19 Mbit Uploadsnelheid. 2 weken geleden heeft KPN naar mijn tevredenheid deze snelheid gratis ge-upgrade. Ik betaal voor dit internet abonnement met telefoon aansluiting 44 euro per maand. 

Nu wil ik ip-TV aan het abonnement toevoegen. dit biedt KPN aan voor 10 euro per maand.  Maar nu blijkt dat ik aan mijn abonnement geen TV kan toevoegen. Vreemd. Volgens de monteur die twee weken geleden bij mijn thuis was, was dit geen probleem. Maar nu kan nu alleen voor een duurder abonnement kiezen met een lagere snelheid. 100Mbit download en 10 Mbit upload. Met telefoon erbij kost dit abonnement 49,50 en met TV erbij 59,50. 

Ik wilde alleen TV toevoegen aan mijn huidige abonnement. Maar volgens het KPN callcenter is dat niet mogelijk. Nu moet ik meer betalen en krijg een lagere internet snelheid. 

Waarom kan ik niet gewoon IP-TV aan mijn huidige abonnement toevoegen?

 

 

 

@T. Versteege 

De reden hiervoor is dat jij gebruik maakt van een hele oude abonnementsvorm. 

Zolang je dit niet wijzigt, profiteer je van de oude voorwaarden. Als je TV erbij wilt nemen, wordt je overgezet op de standaard voorwaarden van KPN Hussel. Je gaat dan hetzelfde betalen als degene die nu een abonnement gaan afsluiten. 
 

Bedenk dus goed of je de uitbreiding met TV wel gaat laten uitvoeren. Het gaat je dan eigenlijk 15,50 per maand kosten.  Aan jou de keus of je dit het wel waard vindt. 


Hoi @T. Versteege. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je al 28 jaar gebruik maakt van onze diensten. Noordzee geeft eigenlijk al het juiste antwoord op jouw vraag. Wanneer je Interactieve tv wilt toevoegen aan het abonnement zal het abonnement worden omgezet naar de nieuwste abonnementsvorm. Op welke manier kijk je nu tv? Als je wilt dat ik voor jouw uitzoek wat de maandelijkse kosten zullen zijn, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Dan kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 


Hoi @T. Versteege. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je al 28 jaar gebruik maakt van onze diensten. Noordzee geeft eigenlijk al het juiste antwoord op jouw vraag. Wanneer je Interactieve tv wilt toevoegen aan het abonnement zal het abonnement worden omgezet naar de nieuwste abonnementsvorm. Op welke manier kijk je nu tv? Als je wilt dat ik voor jouw uitzoek wat de maandelijkse kosten zullen zijn, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Dan kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag. 


Reageer