Skip to main content
Beantwoord

Ontevreden over Soundbox, hoe stuur ik deze terug?

• May 17, 2025
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Al eerder geschreven hier, zelfs na alle geluidsinstellingen van de soundbox geprobeerd te hebben ben ik teleurgesteld in het geluid.

Ik wil de box terugsturen, hoe ga ik te werk?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Ben48, welkom op onze community! Ik zie dat je vraag al beantwoord bent maar we denken toch graag even mee. Waar loop je precies tegenaan? Had je de vragen van ​@joop2011 hierboven gelezen? 
Hoe hard heb je t volume staan als je TV kijkt? Wat kijk je waar het geluid niet prettig is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 19, 2025

Deze kun je na een maand weer annuleren via MijnKPN bij ‘producten’ en ‘KPN TV+’ en ‘TV-ontvangers’; 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 19, 2025

Beste ​@Ben48 als je de TV+SB opzegt krijg je vanzelf een keer een brief met het verzoek deze teruig te sturen inclusief verzendadres. Wacht t.z.t. de berichten van KPN even af.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 19, 2025

Geluidsproblemen kan meer oorzaken hebben.

1. Heb je iets in de buurt van de Soundbox staan?
  1. Waar vergelijk je het geluid mee?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Ben48, welkom op onze community! Ik zie dat je vraag al beantwoord bent maar we denken toch graag even mee. Waar loop je precies tegenaan? Had je de vragen van ​@joop2011 hierboven gelezen? 
Hoe hard heb je t volume staan als je TV kijkt? Wat kijk je waar het geluid niet prettig is?