Skip to main content
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met de app (zowel mobiel (iphone) als op mijn nieuwe samsung tv). Ik heb op mijn account een kinderslot ingesteld, welke normaliter prima werkte. Echter via zowel de mobiele app, als de app op de TV, krijg ik de volgende melding na het invoeren van mijn code:

"Ontgrendelen niet mogelijk, Het ontgrendelen van Kinderslot is geblokkeerd. Stel de betaalcode opnieuw in op de tv-ontvanger om de blokkade op te heffen."



Nu is het vreemde dat ik een TV heb, waar ik gebruik maak van het "normale" kastje en hier kan ik wel gewoon mijn code gebruiken. Ik heb daar dan ook de betaalcode opnieuw ingesteld, maar tevergeefs.



Weet iemand wat ik nu moet doen om toch de zenders te kunnen zien?



Met vriendelijke groet

Mark Schimmel
Hoi Mark! Welkom op het forum!

Dat is een rare situatie. Voor mijn beeld: Je maakt gebruik van zowel de smartv app als de 'gewone' app? Klopt dit? En op beide krijg je deze melding?

We maken een onderscheid tussen pincode en betaalcode. Heb je beide aangepast? Het instellingen menu ( pincode ) zou er zo uit moeten zien. Kun je voor de zekerheid beide aanpassen -> niet vergeten daarna op bewaar instellingen te klikken. (mocht je dat nog niet gedaan hebben)


Beste Erwin,



bedankt voor je reactie. Dat is inderdaad de situatie. Maar via het menu van de “normale app” de instellingen wijzigen werkte niet.



Uiteindelijk heb ik via mijn kpn, wel een wijziging doorgevoerd en die werkte uiteindelijk wel, heel raar maar gelukkig werkt het weer.



groet

Mark
Oh gelukkig maar! Ik ben blij dat het nu in ieder geval werkt! Mocht er in de toekomst iets zijn, weet je mij te vinden! 🙂