Skip to main content
Beantwoord

ontrecht

  • January 13, 2021
  • 10 reacties
  • 81 keer bekeken

Aangezien jullie probeer te bellen maar die computer mij niet door verwijst doe ik het even zo. 
 

Vanaf juli 2020 heb ik mijn abbo opgezegd bij jullie.. althans bij Telfort maar dat staat ook in jullie systeem! 
Ik betaal al maanden onterecht de abonnement kosten en nu schijnt mijn aansluiting te zijn geblokkeerd en vragen jullie om een betaling… terwijl ik juist geld terug wil! Graag wil ik dat dit recht getrokken wordt! 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @Tess1234 en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb contact gehad met de afdeling die over de opzeggingen gaat en zij zullen dit verder oppakken. Zodra ik meer weet, laat ik je dit uiteraard meteen weten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • January 13, 2021

Heb je gebeld met 0800-0402 en gezegd: “ik wil een medewerker spreken” ?


  • Auteur
  • January 13, 2021

Jazeker! Maar dan zegt die die automatische gast meteen uw abonnement is geblokkeerd heeft u al betaald en dan kan je ja of nee zeggen… heb beide geprobeerd en beide werd er gezegd dat de verbinding verbroken werd.. 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 20, 2021

Goedemiddag @Tess1234 en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Dat is natuurlijk een uiterst vervelende situatie dus goed dat je aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe de vork in de steel zit. Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 26, 2021

Hoi @Tess1234 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik nog iets voor je kan betekenen!


  • Auteur
  • January 27, 2021

Ik zou graag willen dat je inderdaad even kijkt! Ga ik nu meteen even doen!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2021

Goedemorgen @Tess1234 en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb contact gehad met de afdeling die over de opzeggingen gaat en zij zullen dit verder oppakken. Zodra ik meer weet, laat ik je dit uiteraard meteen weten!


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 1, 2021

Jazeker! Maar dan zegt die die automatische gast meteen uw abonnement is geblokkeerd heeft u al betaald en dan kan je ja of nee zeggen… heb beide geprobeerd en beide werd er gezegd dat de verbinding verbroken werd.. 

Euhm... hoe weet die automatische gast wie u bent?


  • Auteur
  • February 1, 2021

Nikck83 dat vraag ik mij oprecht ook af! Denk via mijn nummer die gekoppeld staat?


  • Auteur
  • February 1, 2021

@JanZ_  dank u! Gister kreeg ik een mail dat mijn opzegging gereed is!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 1, 2021

Klopt! Nu gaat mijn collega van de afdeling opzeggingen nog kijken wat er teveel is betaald en daar krijg ik nog terugkoppeling van. Zodra ik deze heb gekregen laat ik je dat meteen weten!