Skip to main content

Aangezien jullie probeer te bellen maar die computer mij niet door verwijst doe ik het even zo. 
 

Vanaf juli 2020 heb ik mijn abbo opgezegd bij jullie.. althans bij Telfort maar dat staat ook in jullie systeem! 
Ik betaal al maanden onterecht de abonnement kosten en nu schijnt mijn aansluiting te zijn geblokkeerd en vragen jullie om een betaling… terwijl ik juist geld terug wil! Graag wil ik dat dit recht getrokken wordt! 

Heb je gebeld met 0800-0402 en gezegd: “ik wil een medewerker spreken” ?


Jazeker! Maar dan zegt die die automatische gast meteen uw abonnement is geblokkeerd heeft u al betaald en dan kan je ja of nee zeggen… heb beide geprobeerd en beide werd er gezegd dat de verbinding verbroken werd.. 


Goedemiddag @Tess1234 en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Dat is natuurlijk een uiterst vervelende situatie dus goed dat je aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe de vork in de steel zit. Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken!


Hoi @Tess1234 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik nog iets voor je kan betekenen!


Ik zou graag willen dat je inderdaad even kijkt! Ga ik nu meteen even doen!


Goedemorgen @Tess1234 en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb contact gehad met de afdeling die over de opzeggingen gaat en zij zullen dit verder oppakken. Zodra ik meer weet, laat ik je dit uiteraard meteen weten!


Jazeker! Maar dan zegt die die automatische gast meteen uw abonnement is geblokkeerd heeft u al betaald en dan kan je ja of nee zeggen… heb beide geprobeerd en beide werd er gezegd dat de verbinding verbroken werd.. 

Euhm... hoe weet die automatische gast wie u bent?


Nikck83 dat vraag ik mij oprecht ook af! Denk via mijn nummer die gekoppeld staat?


@JanZ_  dank u! Gister kreeg ik een mail dat mijn opzegging gereed is!


Klopt! Nu gaat mijn collega van de afdeling opzeggingen nog kijken wat er teveel is betaald en daar krijg ik nog terugkoppeling van. Zodra ik deze heb gekregen laat ik je dat meteen weten!