Skip to main content

Hoe komt het dat ik alleen npo 1.  2.   3. Heb en verder niet

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@Renetje 

Heb je interactieve TV of Digitenne?


Goedemorgen @Renetje, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Net als Noordzee ben ik erg benieuwd naar het type abonnement dat je bij ons hebt: Digitenne of interactieve televisie? Bij interactieve televisie is dit namelijk een vreemdere storing dan bij Digitenne. Bij Digitenne moeten we even kijken of het CAS-ID nummer nog goed gekoppeld is of een refresh nodig heeft en wat jouw signaalsterkte is en opnieuw zenders zoeken. 

Kan je aangeven om welk product het gaat zodat we je beter kunnen helpen?


En als het dan inderdaad Digitenne is : 

Nadat de moderator (Susan) jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Renetje ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kunnen we hier nog bij helpen?


En als het dan inderdaad Digitenne is : 

Nadat de moderator (Susan) jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Renetje 

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

 


Reageer