Skip to main content

Ik heb 2 Arcadyan HMB 2260 tv ontvangers. In de woonkamer en op de slaapkamer. De ontvanger op de slaapkamer startte opeens uit zichzelf opnieuw op en na het opstarten waren alleen npo 1,2 en 3 nog te ontvangen. 
na alle opties te hebben geprobeerd vanuit het systeem menu heb ik de ontvanger omgeruild met die uit de woonkamer en deze werkte wel goed. De ontvanger met het probleem werkt ook niet in de woonkamer. 
heb de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, diverse keren herstart, modem herstart maar niets helpt, het beeld van alle zenders behalve die van npo 1,2 en 3 blijven op zwart.

 

graag een oplossing voor dit probleem….

De Arcadyan HMB2260 is alweer een oud beestje.

Ik denk dat hij defect is.

Bel gratis 0800-0402, dan wordt hij door KPN omgeruild. 


Update:

contact opgenomen met KPN, beide tv ontvangers worden vervangen door 2 nieuwe ontvangers met TV+. Dat zou het probleem op moeten lossen.

ga ervan uit dat dit idd de oplossing is… even afwachten nog maar snel en netjes geholpen. 


Hi @Walko ,

Ruil dan ook meteen je verouderde Experia Box V8 om : https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Ik vermoed eig. dat daar het probleem in zit.


Dat betwijfel ik, mijn tweede ontvanger werkt namelijk nog prima. Maar we gaan het zien, eerst deze oplossing proberen. Bedankt voor je reactie. 


Excuus, niet goed gelezen!

Ik hoop trouwens wel dat de klantenservice heeft aangegeven dat je door TV+ een nieuw contract aangaat. Het is ook gewoon een optie een nieuwe , gelijkwaardige, ontvanger toe sturen zonder dat er iets aan je contract veranderd.


@Jesse23 

 

Dat betekend dat je je abonnement hebt omgezet naar KPN tv+.

Alleen bij dat abonnement krijg je de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box).

 

Anders krijg je of een Arcadyan HMB 2260 of een Arris VIP 2952.

 

En als je KPN toch belt, de Experiabox V8 omruilen is inderdaad een goed idee.

Dat is ondertussen een aardig oud beestje.

 

Vul ook je profiel op dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan ook een moderater het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Probleem is opgelost. Heb 2 nieuwe ontvangers gekregen en idd mijn abbo verlengd. Was toch niet van plan om over te stappen. 
modem was al geen Experiabox V8 meer maar een KPN Box 12.
àlles geïnstalleerd en werkt prima. 
nog een voordeel, heb de chromecast die ik apart had aangesloten niet meer nodig en ook de universele AB die ik had van Harmony, heb ik niet meer nodig. Alles is te bedienen met de AB die bij de ontvanger zit. 
Tevreden over de snelle afhandeling.