Skip to main content

Hallo,

 

Sinds enige tijd heeft onze ontvanger de gewoonte zichzelf spontaan te resetten. Uiteraard het liefst terwijl je t.v. zit te kijken. Na de herstart komt hij bovendien terug in een volstrekt ander zender dan waar je naar zat te kijken.

Hij doet dit nu een aantal weken en de frequentie waarin het gebeurd loopt op. (gisteren 3 keer)

Afgelopen zondag met een servicemedewerker afgesproken dat ik een nieuwe ontvanger zou krijgen. Maandag zou ik een track en trace code krijgen en dan zou levering dinsdag zijn.

Afgelopen woensdag nog geen enkel signaal van KPN. Toen ik weer belde kon ik langer dan een kwartier in de wacht. Alle wachttijd bij KPN in de afgelopen jaren loopt alleen maar op. 

Waarom heeft KPN nog steeds geen terugbelservice???????????

De frustratie is zo hoog opgelopen dat ik woensdag mij abonnement opgezegd heb. Abonnementseinde 26 september 2020.

 

Vandaag nog steeds niets gehoord van KPN. Ik maar weer gebeld.

Reactie: “meneer u heeft opgezegd en krijgt nieuwe ontvanger meer”.

Dit levert de volgende vragen op:

  1. Er is dus niet zoals toegezegd maandag een nieuwe ontvanger naar mij gestuurd. Waarom niet?  KPN komt dus zijn afspreken niet na.
  2. Volgens mij is het zo dat ik tot einde abonnementsperiode recht heb op ongestoord t.v. kijken. Waarom krijg ik geen nieuwe ontvanger????

Graag uw reactie.

Indien er dinsdag a.s. om 15.00 uur geen reactie is zal ik mijn automatische incasso door de bank laten terugboeken.

U kunt mijn bellen.

(...)

Vriendelijke groet,

  1. van der Voort

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hoi @maupie1951, welkom terug op het forum. Wat vervelend dat de tv ontvanger zichzelf zo vaak herstart. Ik kan begrijpen dat dat een domper is op het kijk plezier. Jammer om te horen dat je hierdoor KPN gaat verlaten. Ik zou je graag willen helpen. 

Als je voor mij jouw postcode en huisnummer toevoegt aan jouw profiel kan ik met je meekijken. Daarnaast kun je alvast een kijkje nemen bij onze online oplossingen. Kun je mij vertellen welk merk er op de tv-ontvanger staat?  Als laatste is het geen goed idee om een factuur opzettelijk te storneren, dit heeft alleen maar tot gevolg dat jij als klant van ons een betalingsherinnering ontvangt. Ik hoor graag van je. :smile:

 

 


postcode en huisnummer staan in profiel. ga niet weg vanwege die ontvanger maar vanwege de dramatische service. waarom hebben jullie geen terugbel service? heb geen zin om keer op keer 15 minuten aan de lijn te hangen.waarom worden afspraken niet nagekomen? de limit is dat ik moet horen dat ik geen nieuwe ontvanger krijg omdat ik opgezegd op. kan dus de laatste maand ook niet ongehinderd tv kijken. ga dit voorleggen aan de consumentenbond. postcode is (...)

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Hoi @maupie1951,

Ik kan zien dat er wel een verzoek in ingediend door een collega van de telefonische klantenservice om de ontvanger te vervangen. Ik ga voor je op onderzoek uit waarom deze nog niet verzonden is.


ontvanger klapte er zojuist weer uit.  zaten rtl8 te kijken, nu nederland 1.  20.45.  snelheid van rwageren van kpn is weer verbluffend……………………………… (traag)


zojuist, 20.45 klapte de ontvanger er weer uit. zaten rtl 8 te kijken, bij opstart ned. 1. reatie en service van kpn is weer verbluffend…………………………… (traag)…………………………..


zojuist, 20.45 klapte de ontvanger er weer uit. zaten rtl 8 te kijken, bij opstart ned. 1. reatie en service van kpn is weer verbluffend…………………………… (traag)…………………………..


reactiesnelheid van KPN blijft verbluffend laag. 4 dagen verder en nog niets gehoord. .....  en het maar vreemd vinden dat ik overstap .


Beste @maupie1951,

Ik begrijp dat jij het probleem zo snel mogelijk opgelost wil hebben, dat willen wij ook. Daarvoor heb ik navraag moeten doen bij een collega, daar heb ik even op moeten wachten. Inmiddels heb ik bevestiging ontvangen dat er een nieuwe TV-ontvanger onderweg is. Deze kun je omruilen bij een PostNL punt bij jouw in de buurt. Ik stuur je een privébericht met alle details. 


Reageer