Skip to main content

Ik heb net een abonnement afgesloten op HBO Max, maar kan niet op mijn tv kijken omdat mijn ontvanger dat niet ondersteunt en ik geen smart tv heb.
Online heb ik gecheckt of ik zou kunnen omruilen, maar dat zou niet mogelijk zijn omdat Netflix er wel opzit.

Hoe zit dat? Zo heb ik niets aan HBO Max. 

Hallo @Caenco ,

Je kunt het beste morgen vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402. 

Bekijk hieronder welke mogelijkheden je nu wel hebt:  

 

 

HBO Max bij KPN kijken

HBO Max kijken via de tv-ontvanger

De HBO app is beschikbaar op de 5202 ontvanger. Je vindt de app in het apps menu, of via kanaal 210.

 

HBO Max kijken op de KPN TV+ Box

De HBO Max app is beschikbaar voor KPN TV+. De app is standaard geïnstalleerd op de KPN TV+ Box. Om de HBO Max app op de KPN TV+ Box te gebruiken heb je een HBO Max account nodig. Lees hieronder hoe je deze kunt activeren.

 

HBO Max kijken met HBO Max app

Daarnaast kijk je naar HBO Max waar en wanneer jij dat wilt via de HBO Max app op deze apparaten:

  • Smart-tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Gameconsoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

bron : 

 


Bedankt voor het antwoord, maar ik heb geen 5202 ontvanger (ik heb een Arris VIP2952 (V2), en de HBO app staat niet in het menu  

ik ga morgen wel even bellen, ik vrees alleen dat het er weer op neerkomt dat ik weer extra kosten moet gaan maken. we gaan het horen!


Het is dus inderdaad weer hetzelfde verhaal: eerst krijg ik te horen:

u kunt 4000k aanzetten voor 2 Euro per maand, dan krijgt u een ander kastje, en dan zet u 4000k uit. Mooi! Maar nee… dat kan niet met uw abonnement. 

dus…

u kunt een nieuw abonnement afsluiten voor 15 eur meer per maand. 

nee dank u!

in de mailing met de aanbieding voor HBO waarop ik ingegaan ben, staat niets over de uitzondering dat HBO niet via de app op tv te bekijken is op een oude ontvanger. 


jammer voor u, op de site staat het wel mevrouw! 

Oude trouwe klanten met oude apparatuur en een voordelig abonnement worden uitgesloten kennelijk.

inderdaad jammer!  

 


Goedemorgen @Caenco en bedankt voor je bericht.

Het is dus inderdaad weer hetzelfde verhaal: eerst krijg ik te horen:

u kunt 4000k aanzetten voor 2 Euro per maand, dan krijgt u een ander kastje, en dan zet u 4000k uit. Mooi! Maar nee… dat kan niet met uw abonnement. 

dus…

u kunt een nieuw abonnement afsluiten voor 15 eur meer per maand. 

nee dank u!

in de mailing met de aanbieding voor HBO waarop ik ingegaan ben, staat niets over de uitzondering dat HBO niet via de app op tv te bekijken is op een oude ontvanger. 


jammer voor u, op de site staat het wel mevrouw! 

Oude trouwe klanten met oude apparatuur en een voordelig abonnement worden uitgesloten kennelijk.

inderdaad jammer!  

 

Ik snap heel goed dat je dit jammer vindt maar ben bang dat ik je niet van een ander antwoord kan voorzien :(

Persoonlijk zou ik een Chromecast aanraden omdat dit prima werkt en je kunt deze voor een zacht prijsje aanschaffen. 


u kunt een nieuw abonnement afsluiten voor 15 eur meer per maand. 

Welk abonnement heeft u nu? Wat betaald u per maand? Kunt u een schermafdruk van pagina 2 van de factuur plaatsen? 


 


Ja, dat is een heel goedkoop abonnement. Dat klopt. Dat zal wel duurder worden als u verlengt.

Bij dit abonnement zal de 4K optie inderdaad niet aanwezig denk ik.

Dus het beste advies als u geen smarttv heeft is dan: schaf een Chromecast aan. 

https://www.mediamarkt.nl/nl/category/google-chromecast-687.html

U heeft er al 1 vanaf 40 euro. U moet wel een vrije hdmi poort op uw tv hebben.


Bedankt voor het meedenken; ik wil geen kastjes er meer bij, het zijn er al genoeg.
Het frustreert me alleen dat dat zo onduidelijk vooraf gecommuniceerd wordt door KPN. 
 

Fijne dag!


Tja... als je bij afsluiten even op "Meer informatie" klikt...

Dan kun je dat op de volgende pagina gewoon lezen.

 


Bedankt voor het meedenken; ik wil geen kastjes er meer bij, het zijn er al genoeg.
Het frustreert me alleen dat dat zo onduidelijk vooraf gecommuniceerd wordt door KPN. 
 

Fijne dag!

De Chromecast with Google TV is geen kastje, maar een soort dongle. Je prikt hem meteen aan een HDMI-poort, steekt een voedingskabeltje er in en hij hangt onzichtbaar achter de TV. Ik heb deze aan alle TV’s hangen en ik kan je garanderen dat ze voor losse apps een stuk beter werken dan de DIW’s.


Dank voor de toelichting!