Skip to main content

Hier ook constant en dan zegt de klantendienst dat we een nieuw kastje kunnen verwachten en als er niets komt bel je weer en zegt een ander van de klantendienst :” nee wij kunnen het kastje nog vinden via ons systeem hier dus er is niets aan de hand” .
Vervolgens krijg je een email dat er updates zijn gedaan aan het kastje omdat we zoveel problemen hadden (na ik denk 3 maanden) en we mogen een oude meuk film uitzoeken gratis, maar we moeten iedere dag opnieuw resetten en ik denk ook oprecht om weg te gaan bij KPN , dit is zo klantonvriendelijk en inderdaad op YouTube loopt het kastje eeuwig vast.

admin:  eigen topic aangemaakt

Dat vind ik heel bijzonder, Erwin van Kpn had het binnen 2 werkdagen geregeld…

Wat mij betreft supertevreden..

 


@Nagte welk kastje heeft u? Merk en type?


Dat vind ik heel bijzonder, Erwin van Kpn had het binnen 2 werkdagen geregeld…

Als u nog een Motorola had is dat niet zo vreemd. Die zijn verouderd en worden omgeruild.


Nou we gaan weer bellen, gisteren weer die ellende, Netflix hapert etc dus het kastje terug naar fabrieksinstellingen en maar weer afwachten , wordt er echt doodziek van.


Nou , net gebeld en de mevr aan de telefoon zegt ik zie in ons systeem dat hij nu werkt (euh ja we hebben hem net weer herstart) dus u krijgt geen nieuwe ontvanger .
Wij hebben alles van de KPN maar zijn nu aan het kijken of we over stappen naar een bedrijf dat wèl service geeft, jeetje wat moeilijk is het om een nieuw kastje op te sturen zoals eerder belooft .
oja het is een Arris kastje type kan ik niet weer lezen , kleine lettertjes en ik moet de halve kast uitruimen.
Ben er wel klaar mee eigenlijk.
 


Hoe is dat Arris kastje verbonden met de Experiabox? Met een rechtstreekse kabel bestaande uit 1 stuk? Of zitten er kastjes of iets dergelijks tussen?

Heeft u glasvezel? Welke Experiabox heeft u?


nee met 1 kabel en dan een HDMI kabel naar de tv en nee geen glasvezel nog en het is een ARRIS kastje.
Maar laat maar, wij geven het op na deze weer teleurstellende ervaring met een klantendienstdame die het schijnbaar geleerd heeft om mensen af te poeieren, (ik heb net even de reacties gelezen op Trust Pilot over de klantendienst van KPN en allemaal dezelfde ervaringen).
Ben er wel klaar mee.

 


Wat jammer om te horen dat je zo'n slechte ervaring met onze klantenservice hebt @Nagte. Volgens mij komt mijn reactie te laat, maar mocht je je bedenken en mijn hulp nog kunnen gebruiken. Laat het dan vooral weten in een reactie. :blush:


Wat jammer om te horen dat je zo'n slechte ervaring met onze klantenservice hebt @Nagte. Volgens mij komt mijn reactie te laat, maar mocht je je bedenken en mijn hulp nog kunnen gebruiken. Laat het dan vooral weten in een reactie. :blush:


Gisteren weer dezelfde ellende, weer gebeld en wat krijg je…………………. een nieuwe HDMI kabel want wie weet zit er een breukje in, nou nee dus, HDMI aangesloten en weer alles van slag en bovendien als ik overschakel van kanaal staat het beeld eerst 2 seconden stil en dan pas beweegt het beeld.
Dat rotkastje is gewoon stuk en klaar is het!.


Gebruikt u dit soort dingen? 

 


nope, gewoon al jaren de aansluiting van kast naar het kastje en nooit iets aan veranderd , maar dit gaat niet opgelost worden vrees ik want de KPN weigert mee te werken , dus ik zet ook de meldingen uit van dit topic want ik ben het echt wel zat nu.


U wilt ook niet geholpen worden blijkbaar...


Jammer om te horen dat jullie er samen niet uitgekomen zijn. Ik ga er niet van uit, maar mocht je je bedenken, dan ontvang ik graag een reactie. 

Dit topic beschouw ik als gesloten. 

*Admin: text aangepast