Skip to main content

goedeavond,

ontvanger blijft steken op 20%

alles geprobeerd

 

Bij mij is dit ook het geval, ook is er geen enkel telefoonnummer te vinden of site waar je de storing kunt melden, buiten hier dan.


Interactieve tv en internet werkt wel gewoon, het modem blijft echter op service staan.


Nou, de NPO app maar geïnstalleerd.


bij ons blijf die op 20% staan en als via menu naar fabriek instellingen gaat dan blijf die ook op 20% staan internet opnieuw op gestart niks help morgen ga ik bellen voor nieuw kastje die ik boven had staan is nu beneden en die werkt wel


voor storing tel 08000402

ik vindt als je een kastje heb dat het gelijk opgelost moet worden we betalen er veel geld voor


Dat is wel toevallig want mijn ontvanger blijft ook op 20% staan, en de experiabox staat nog steeds op service. Ik denk dat er bij KPN wat gereset moet worden.


Bedankt voor het telefoonnummer.


Die ik van boven heb gehaald is ook paar jaar nieuwer daar heb ik geen probleem mee.

Bij mij buren blijf die ook op 20% staan die zijn ook aan het bellen ik bel morgen


Op mijn Samsung tv zojuist ook de itv app van KPN gezet en kan gewoon alles kijken nu. Morgen ook maar eens bellen.


bij mij blijft een kastje hangen op 20% van update heb alles geprobeerd.

en andere kast blijft bij terug kijken beeld hangen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hier ook en 0800-0402 geeft continue de ingesprekstoon.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


De software kan niet gedownload worden en blijft hangen op 20%. Alles geprobeerd wat is aangeven, oude software verwijderen en naar fabrieksinstellingen terugzetten geeft hetzelfde probleem 301.  De Arres 2952v2 zit rechtstreeks met kabel op het modem Experia V10, op het modem blijft het servicelampje ook op oranje staan. Glasvezelmodem, modem ExperiaV10 en tv ontvanger een aantal keer stroomloos gemaakt. Tel 0800-0402 is continue in gesprek. Via de KPN app op de tv wel ontvangst en internet werkt uiteraard.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Probleem is opgelost. Bedankt voor de goede service.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hi @harrypel en @Pterke, dank jullie wel voor jullie berichten. Ik begrijp dat jullie dezelfde problemen ervaren. Spelen deze problemen nog steeds? Hebben jullie al gebeld met mijn collega's en is het daarmee opgelost? Ik hoor het graag. 


@Ron  Mijn probleem is opgelost. Thx.