Skip to main content

Hier ook hetzelfde euvel, blijft op 20 hangen alle opties al gedaan. Blijft hetzelfde. Graag een spoedige oplossing

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoe is het TV kastje aangesloten ?? Om welk TV kastje gaat het precies. ?? Heb je alles al een keer afgekoppeld gehad en als enige het TV kastje aan te sluiten en dan deze procedure uit te voeren.


Welkom en vervelend @Mick22 dat jouw TV ontvanger niet naar behoren werkt!

Ik ben benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @Dragons! En, mocht het nog steeds niet werken, vul dan je profiel in met de relevante gegevens (klantnummer, postcode en huisnummer, als je meerdere TV ontvangers hebt, graag ook het serienummer van de TV ontvanger waar het om gaat. Je kunt deze op de onderkant van de TV ontvanger vinden).
Mocht je sneller en directer contact wensen, dan raad ik je aan om met ons te bellen of te chatten:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

 


Ik heb contact gehad met kpn, nieuw kastje ontvangen, doet het nu weer. Probleem is opgelost.


Oh, kijk super! Fijn dat het in de tussentijd al opgelost is! :thumbsup_tone4: