Skip to main content

Mijn oudste tv ontvanger geeft regelmatig netwerkstoring aan. We hebben zowel de ontvanger en de modem gereset. De 2 ontvangers hebben we omgewisseld. Dit heeft allemaal niet geholpen. De storing zit dus in de ontvanger. Mijn vraag is dan ook hoe ik een nieuwe aanvragen. Dit kan ik nergens vinden op de site

@Aaf7 Goedemorgen en welkom op het forum! Ik heb voor het overzicht even een nieuw topic aangemaakt 🙂. Zal ik het even voor je nalopen? Zou je voor mij jouw profiel kunnen aanvullen en mij dan hier een seintje geven wanneer dat is gebeurd? En kun je dan ook het serienummer kunnen vermelden van de betreffende ontvanger? Dan kijk ik even met je mee!


Mijn profiel is ingevuld. Type is arris vip 2952 v2.


Klant nummer is *************


@Aaf7 Ik heb je klantnummer even verwijderd met het oog op jouw privacy 🙂 . Ik heb even gekeken en ik zie dat je twee ontvangers hebt van hetzelfde type. Ik weet dus even niet welke ik moet kiezen. Zou je via jouw profiel dan ook even het serienummer kunnen noteren? Die kun je aan de onderkant van de ontvanger vinden en deze begint met een M.


@Aaf7 Ik heb nog geen berichtje van je ontvangen. Is het nog gelukt? Zou je anders nog even jouw profiel kunnen aanvullen dan kan ik even meekijken!


Sorry voor de late reactie. Serie nummer is ******************. 


Ik heb de ontvanger van nieuwe software voorzien Aaf. Zou je eens kunnen testen of het nu beter werkt? 


De update heeft niet gewerkt. Ik zou graag een vervangende willen krijgen.


Ik pak het even over van Remco. Ik zie dat er inmiddels een nieuwe verstuurd is. Ik hoor graag hoe deze werkt.Â