Skip to main content

Ik heb een kapotte ontvanger. Online kan ik met geen mogelijkheid meer een optie vinden om deze om te ruilen voor een nieuwe.

Alle opties voor opnieuw software laden etc. Al 10 keer geprobeerr...gewoon overleden. 

 

Bel 0800-0402 gratis nummer.


Top,  dank je

 


Goedenavond @theavanroon, welkom! Welke ontvanger heeft u? Als het een Motorola is dan kunt u het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Anders kunt u inderdaad gewoon bellen zoals @Joep1965 al zegt. Hier zijn de tijden waarop ze te bereiken zijn:

Openingstijden KPN:

 

Voor alle overige vragen zijn we in persoon aanwezig:

- maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

- zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur

Op zon- en feestdagen zijn we gesloten voor overige vragen.


Het is een Arris. Maar ik ga het wel proberen.


Voor een Arris werkt deze tool helaas niet naar mijn weten. Alleen maar voor een Motorola.


Hopelijk wordt uw probleem snel opgelost! Een kapotte ontvanger is niet goed!


Nee, het is niet fijn😭


Beste @theavanroon,

Zit er geen enkele beweging meer in die Arris, geeft ie helemaal geen stroom? En als die stroom geeft staat er dan: “88:88” in het display?