Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde: het ging een paar maanden goed met de eco-stand, ik vond het wachten van 1 minuut geen probleem maar krijg nu telkens daarna de foutmelding STB-ufa-03 beperkte modus. Herstarten van de ontvanger alleen helpt niet, wel de modem én de ontvanger, maar daar ben ik nu wel klaar mee.

Nadat ik de ecostand er af haalde verdween deze melding. Toch jammer dat je juist in deze tijd er geen gebruik van kan maken.

Misschien dat er eens een software update van de Arris kan komen?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @MichdJ, nog van harte welkom op ons forum! Het is door de vakantieperiode druk op het moment. Daardoor zijn we niet eerder bij je topic aangekomen.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Het helpt vaak goed om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Daarnaast lees je ook meer informatie en tips in onderstaand topic:

 


Hoi Alexandra, dank je wel! En ook voor de link naar de frisse start, het lijkt gewerkt te hebben. Alle kleine beetjes besparen maakt toch een verschil. Als je weet hoe ik je antwoord als oplossing markeer (zal er wel weer overheen lezen) dan doe ik dat nog ff!

 

Groet,

Michaël


@MichdJ Hoi Michaël, fijn om te horen, graag gedaan! 🙂 Je kunt een antwoord als ‘Beste antwoord’ markeren onderaan het bericht. Ik heb het nu voor je gedaan. En als je iets opmerkt of vragen hebt, laat het gerust weten.