Skip to main content
Beantwoord

ontvanger interactieve TV (motorola 1853) loopt vaak vast

  • April 6, 2020
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Heel vaak loopt er van alles vast als wij iets terugkijken, een opname bekijken of pauzeren. De ontvanger reageert nergens meer op, de enige oplossing is dan om de ontvanger maar weer te resetten. Dit is toch niet normaal?

Beste antwoord door Joep1965

Dat dacht ik al. Die mag naar het museum. Hier kunt u een nieuwe aanvragen. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 Laat je even weten hoe het afloopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 6, 2020

Nee dat is zeker niet normaal. Welk type ontvanger heb je?


Motorola vip 1853


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 6, 2020

Dat dacht ik al. Die mag naar het museum. Hier kunt u een nieuwe aanvragen. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 Laat je even weten hoe het afloopt?


Ik kan deze week de ontvanger kosteloos omruilen. Bedankt voor de tip en je moeite. Judith en John van Kampen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Johnvanbravilor, welkom op het forum!
Veel plezier straks met je nieuwe ontvanger! :)
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!