Skip to main content
Beantwoord

Ontvanger is traag

• December 11, 2020
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Mijn ontvanger is ook traag resetten helpt niet 

Is al meer dan 10 jaar oud

Kan ik deze door kpn laten vervangen?

Beste antwoord door Anonymous

Goedenavond @Arjonj, welkom! Als het een Motorola is dan kunt u het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? 
Trouwens, hoe zit ie aangesloten? Bedraad of draadloos?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • December 11, 2020

Goedenavond @Arjonj, welkom! Als het een Motorola is dan kunt u het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? 
Trouwens, hoe zit ie aangesloten? Bedraad of draadloos?

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 16, 2020

Hoi @Arjonj, welkom op het forum!

Als het inderdaad een Motorola ontvanger betreft, dan is de tip van @fame29 heel slim. Heb je daar wat aan gehad? :blush:

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 18, 2020

@Arjonj Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!