Skip to main content
Beantwoord

Ontvanger loopt regelmatig vast

  • December 27, 2020
  • 16 reacties
  • 89 keer bekeken

Ook ik heb last van het "Netflix probleem"  Tevens loopt mijn ontvanger dagelijks vast, na of tijdens gebruik youtube, van het stroom halen is dan de enige optie.…

Heb ontvanger gereset, dan doet ie het een paar dagen goed om vervolgens weer problemen te geven.

Onze we 2e ontvanger geeft geen problemen. Dus deze staat nu in de huiskamer..…

Wil wel graag een oplossing

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erwin van KPN

Excuus! Ik had beter moeten lezen. Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier dan een seintje geven? Zou je ook de laatste 3 cijfers van het serienummer van de defecte tuner kunnen noemen>

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

  • Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Ja hier net zo laatste paar dagen, erg irritant😕


Erwin van KPN
Moderator

@Hiske_1969  en @RenateDilara  : Welkom op het forum.

Heb jij meerdere tuners? Zo ja, wat gebeurt er als je ze omruilt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2021

Zoals ik in mijn eerste reactie schreef, heb ik de 2e ontvanger in de kamer gezet en deze geeft geen problemen.

Zit dezelfde software in


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Excuus! Ik had beter moeten lezen. Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier dan een seintje geven? Zou je ook de laatste 3 cijfers van het serienummer van de defecte tuner kunnen noemen>


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 5, 2021

Profiel zoveel mogelijk aangepast.

Laatste 3 cijfers ontvanger 261


Erwin van KPN
Moderator

@Hiske_1969 . Ik probeer je te bellen. Ben jij vanmiddag telefonisch te bereiken?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 5, 2021

Jawel, ben wel aan het werk.  Vandaar dat ik net de telefoon niet opnam..…

 


Erwin van KPN
Moderator

@Hiske_1969 : ik stuur je een privébericht


Erwin van KPN
Moderator

@Hiske_1969 . Het is gelukt om een nieuwe ontvanger te versturen. 

Heb jij de SMS met logistieke informatie ontvangen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 6, 2021

@Erwin_  ja, heb de sms ontvangen!

Bedankt voor het meedenken en de uitstekende service!!!

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Heb de nieuwe ontvanger binnen, maarrrrr nu heb ik geen afstandsbediening meer. Heb de ontvanger inclusief ab opgestuurd........


Erwin van KPN
Moderator

Oei, dat was niet de bedoeling. Ik heb direct een nieuwe gestuurd. Ik verwacht dat die morgen door je bus valt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Top, dankjewel 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2021

Ja hoor, alles is tot volle tevredenheid opgelost!


Erwin van KPN
Moderator

Super :-)