Skip to main content

Ook ik heb last van het "Netflix probleem"  Tevens loopt mijn ontvanger dagelijks vast, na of tijdens gebruik youtube, van het stroom halen is dan de enige optie.…

Heb ontvanger gereset, dan doet ie het een paar dagen goed om vervolgens weer problemen te geven.

Onze we 2e ontvanger geeft geen problemen. Dus deze staat nu in de huiskamer..…

Wil wel graag een oplossing

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ja hier net zo laatste paar dagen, erg irritant😕


@Hiske_1969  en @RenateDilara  : Welkom op het forum.

Heb jij meerdere tuners? Zo ja, wat gebeurt er als je ze omruilt?


Zoals ik in mijn eerste reactie schreef, heb ik de 2e ontvanger in de kamer gezet en deze geeft geen problemen.

Zit dezelfde software in


Excuus! Ik had beter moeten lezen. Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier dan een seintje geven? Zou je ook de laatste 3 cijfers van het serienummer van de defecte tuner kunnen noemen>


Profiel zoveel mogelijk aangepast.

Laatste 3 cijfers ontvanger 261


@Hiske_1969 . Ik probeer je te bellen. Ben jij vanmiddag telefonisch te bereiken?


Jawel, ben wel aan het werk.  Vandaar dat ik net de telefoon niet opnam..…

 


@Hiske_1969 : ik stuur je een privébericht


@Hiske_1969 . Het is gelukt om een nieuwe ontvanger te versturen. 

Heb jij de SMS met logistieke informatie ontvangen?


@Erwin_  ja, heb de sms ontvangen!

Bedankt voor het meedenken en de uitstekende service!!!

 


Heb de nieuwe ontvanger binnen, maarrrrr nu heb ik geen afstandsbediening meer. Heb de ontvanger inclusief ab opgestuurd........


Oei, dat was niet de bedoeling. Ik heb direct een nieuwe gestuurd. Ik verwacht dat die morgen door je bus valt. 


Top, dankjewel 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Ja hoor, alles is tot volle tevredenheid opgelost!


Super :-)