Skip to main content

goede avond hier loopt de ontvanger vast nadat hij nieuwe software had upgeload.

Op mijn tv staat nu Welkom terug bij interactieve tv opstarten 20% en daar loopt de ontvanger vast.

ik heb al diverse dingen geprobeerd maar niets helpt behalve een ontvanger van een andere kamer maar dan heb ik daar geen tv.

heeft iemand hier een oplossing voor dan hoor ik het graag

Hallo @1master4u, welkom! Dat klinkt niet goed 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het CAS ID? Dat laatste vind je onderop de ontvanger. Blijft ‘ie nu nog steeds op 20% staan? Heb je de stekker er al eens een poosje uit gehaald?


@Marcia_ 

Ik heb het vermoeden dat het hier niet om Digitenne gaat. 
 

Dan zal er ook geen CAS-ID-nummer zijn. 


Je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Je krijgt niet de melding ‘interactieve tv’ bij Digitenne, scherp van je! Ik heb de titel aangepast en @1master4u hoeft vanzelfsprekend het CAS ID niet in te vullen 😉.


het gaat hier om een  Digitenne ontvanger


het gaat hier om een  Digitenne ontvanger

Een Digitenne ontvanger zal geen melding laten zien over interactieve tv, dit zijn 2 aparte manieren om tv te kijken. Zou je eens een foto willen plaatsen van de betreffende ontvanger én je forumprofiel  willen aanvullen met je postcode + huisnummer? Dan kunnen we met je meekijken!


Ik krijg die melding toch echt op mijn Digitenne ontvanger en dat is ARRIS VIP 2952 V2

Ik heb het profiel aangevuld 

Is het nog nodig om een foto te sturen ? Zo ja stuur ik deze morgen.

 


Hallo @1master4u Dank voor de verduidelijking en de toelichting. Een Arris-ontvanger hoort wel echt bij interactieve televisie. Is het probleem nog steeds actueel, ook na een reset en het opnieuw proberen in te laden van de software? In dat geval: wil je je klantnummer en het serienummer (staat op het kastje) van de betreffende ontvanger ook nog in je profiel zetten? Ik wil uiteraard niet naar de verkeerde van de twee ontvangers kijken. :) 


Je hebt helemaal geen Digitenne, Master4U.

Digitenneontvangers zijn ZXV7200 en RBX2800.

Interactieve TV: Arris VIP2952 en 2952 V2, Arcadyan HMB2260, Arris VIP5202.

Enne, een Digitenne ontvanger kan natuurlijk nooit Welkom bij Interactieve TV geven, hè :wink: .

TIP:

Zet die Arris VIP2952 V2 eens een uur (of langer) uit met bv de schakelaar op de achterkant.


Ik ben naar de KPN winkel geweest en hier kreeg ik een nieuwe ontvanger mee en daar mee is het probleem opgelost.