Skip to main content

Mijn tv ontvanger loopt vast bij het terugkijken van programma's, beeld blijft stil staan of gaat terug naar live tv. Dit probleem doemt met regelmaat op, frisse herstart, fabrieksinstellingen enz enz allemaal gedaan. Maar @Kpn mag ik nu eens een nieuwe ontvanger???

Hi Jan, ik help graag mee. 

Mag ik eerst van jou weten welke ontvanger je nu hebt en hoe deze aan is gesloten? Heb je ook onze tv probleemoplosser geprobeerd? Dan kan er worden gekeken of de ontvanger eventueel omgeruild moet worden. 


Ja die heb ik tot 2x toe geprobeerd, maar noppes, nada, niks. Probleem blijft zich voordoen.


Duidelijk, zou je nog even mijn vragen willen beantwoorden? 

Hi Jan, ik help graag mee. 

Mag ik eerst van jou weten welke ontvanger je nu hebt en hoe deze aan is gesloten? Heb je ook onze tv probleemoplosser geprobeerd? Dan kan er worden gekeken of de ontvanger eventueel omgeruild moet worden. 

 


Ik heb de arris vip2952 v2. De tv probleem oplosser heb ik ook geprobeerd. 


En mag ik ook weten hoe de ontvanger is aangesloten op de modem? Rechtstreeks met een kabel? Of zit daar nog iets tussen? Een switch of draadloze adapters bijvoorbeeld. 


Hij is rechtstreeks aangesloten, zonder Switch oid.


Duidelijk. Voor de zekerheid, je hebt zowel de ontvanger gereset als de modem? De modem reset je door het resetknopje met een tandenstoker 10 seconden ingedrukt te houden. Als dit ook is gedaan zal er toch een nieuwe ontvanger moeten komen. 


Ik heb zowel de modem als ontvanger gereset.


Dan weet ik voldoende en gaan we de ontvanger omruilen. Dit gaat via een Post NL punt, zou onderstaande schikken? 

Bruna
Simon Carmiggelthof 33
2492JR 's-Gravenhage
 


Ja dat kan. Betekent dat ik hem daar moet ophalen?


Ja dat kan. Betekent dat ik hem daar moet ophalen?

Ja, dan neem je de huidige ontvanger mee in een doos(je). Vergeet ook een geldig ID-bewijs niet. 

Kan ik dit in gang zetten? 


Ja zet maar in gang alsjeblieft 


Hi Jan, bij deze in gang gezet. Ik verwacht dat het morgen na 14 uur daar voor je klaar staat, maar je ontvangt hier nog een bericht over. 

Neem de ontvanger mee in een doosje en vergeet niet je ID-bewijs. Laat je even weten of het gelukt is? 


Het is gelukt.


Het is gelukt.

Fijn om te lezen. Werkt het nu ook?


Vooralsnog geen problemen