Skip to main content

Als ik n ingeplande opnamen wil verwijderen, voordat de opname begonnen is, loopt de tv vast en moet ik mijn Arris Vip2952V2 uitschakelen en opnieuw aanzetten…

Als ik n opname aan t kijken ben en ik heb ingepland om n tv programma te kijken op n ingestelde tijd, maakt niet uit welk programma of welke zender. Het opgenomen programma stopt dan automatisch op de juiste tijd maar schakelt dan iedere keer over naar zender 1436 omroepnuenen ipv ingeplande zender !?

Hoe kan dit?

@Katana321... de zender, als je bij npo1 één zender omlaag gaat ipv omhoog naar npo2..

Hier in Eindhoven is dat 1436 omroepnuenen

Hier is dat 1475 (Land van Cuijk TV)


Goed om te weten @Katana321! Kun je het ook reproduceren op de manier die @Didier maas beschrijft in zijn startbericht?:thinking:  Mochten we extra voorbeelden nodig hebben, dan zou ik graag een beroep op je doen. 

@Lisa Ik heb zojuist geprobeerd het te reproduceren, maar dat is helaas niet gelukt. Het overschakelen naar de andere zender ging goed. Ik heb daarna nog gedaan wat ik laatst volgens mij deed, namelijk op de Terug-knop indrukken om terug te gaan naar de vorige zender. Ook dat ging goed. Zender 1475 heb ik nu dus niet voorbij zien komen.

Lisa, ik zal het in de gaten houden. Mocht het hier nog een keer gebeuren, dan zal ik het hier melden.


Dank voor het testen @Katana321! Hoor het graag.


@Katana321het gaat erom als je bij interactieve tv 'n 'herinnering' ingeplend hebt terwijl je een 'opname' aan t kijken bent óf een programma aan t 'terugkijken' (terugkijkfunctie) bent, dan springt hij niet naar de juiste zender (wel op juiste tijdstip!), misschien dat je dit ook eens wil checken, 

Bedankt


@Katana321het gaat erom als je bij interactieve tv 'n 'herinnering' ingeplend hebt terwijl je een 'opname' aan t kijken bent óf een programma aan t 'terugkijken' (terugkijkfunctie) bent, dan springt hij niet naar de juiste zender (wel op juiste tijdstip!), misschien dat je dit ook eens wil checken, 

Bedankt

@Didier maas Ah, ik zie nu dat je dat eerder in een van jouw berichten had geschreven. Maar die had ik over het hoofd gezien. Sorry

Ik heb het zojuist getest: Een herinnering ingesteld en daarna een opname gestart. De herinnering zorgt ervoor dat zender 1475 werd ingeschakeld. Er werd dus niet overgeschakeld naar de ingestelde zender.

Het komt hier alleen voor als ik een opname afspeel en niet wanneer ik live-tv kijk.

@Lisa  Het klopt dus wat @Didier maas zegt. Dit is een bug.


@Katana321 

Het is idd niet met live-tv dan schakelt 'herinnering' gewoon naar de juiste zender..

Buiten 'opname' bekijken gebeurt t bij mij 't zelfde met de 'terugkijkfunctie', ook hier schakelt 'herinnering' over naar diezelfde verkeerde zender


Nice! Nou ik heb het topic gedeeld met de achterliggende afdeling. Vandaag zijn ze er niet, maar verwacht begin volgende week een antwoord. Jullie horen van me:slight_smile:


We hebben inmiddels reactie ontvangen! Het probleem is bekend en wordt naar verwachting in de eerst volgende software update opgelost. 

Je kunt tot het opgelost is, de optie ‘automatisch overschakelen’ op UIT zetten. De pop-up wordt wel getoond en je kunt dan zelf even zappen naar de gewenste zender 🙂.