Skip to main content
Bij het terugkijken van opnames of uitgesteld kijken (groene knop) blijft het beeld op zwart of is niet te kijken doordat het beeld en geluid blijft hangen. Dit duurt nu al een week. Van modem naar ontvanger is het geheel bekabeld. Bij de tweedeontvanger aangesloten via stroomnet. Alles al zeer vaak gereset etc. Wordt er moedeloos van.



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo @AxelvanL Dat is bijzonder vervelend. Nu schrijf je dat je een tweede ontvanger hebt, lees ik dat goed? Werkt het daar wel gewoon? Hoe heb je de reset van de ontvanger precies uitgevoerd?
Klopt. Ik een 2e ontvanger. Ook daar zijn precies dezelfde problemen. De reset uitgevoerd volgens de beschrijving op de KPN-site. Modem ook gereset en tevens de softwarecheck van de draadloze ontvanger van de 2e ontvanger gedaan. Probleem blijft bij opnames terugkijken, uitgesteld cq begin gemist kijken en bij het overschakelen naar een andere zender. Het beeld blijft hangen of gaat schokkerig door, zo ook het geluid.
Ok, duidelijk. Dus beiden vertonen exact dezelfde problemen? Gebruik je bij allebei de ontvangers een Draadloze Verbindingsset? En alle andere zaken werken wel zoals ze moeten? Ik wil graag het één en ander hier eens controleren. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
De eerste ontvanger is bekabeld en de 2e Via een draadlize adapter dvs 1200. Op dit ogenblik word ik ook bijgestaan via twitter webcare.

De tweede ontvanger is nu ook gereset voor de twwede keer. Echter staan de instellingen op Engels, wat moeilijk voor mij is
Helder! Dan ga ik mijn collega's van Webcare niet in de weg zitten. Ik ga er vanuit dat je via die weg ook keurig geholpen zal worden. Laat je weten hoe het afloopt?
Doe ik. Bedankt

Reageer