Skip to main content

Bij uitgesteld terug kijken ( via groene knop ) loopt elk terug te kijken programma vast.

heb 3 stuks Arris VIP2952 V2

Alle 3 terug gezet naar fabrieks instellingen en opnieuw laten instellen. ( advies KPN site )

Helaas allesĀ  zonder resultaat.

Alle 3 de ontvangers zitten bekabeld aangesloten.

Alles werkte meer als een jaar probleemloos, er is aan de opstelling niets veranderd.Ā 

graag een definitieve oplossing of andere ontvangers

@Rob JacobsĀ 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer enĀ klantnummer? Ā Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ā 


Hoi Rob, welkom op het forum.Ā 

Aangezien dit op 3 ontvangers gebeurt zal het niet aan de ontvangers liggen. Heb je je modem ook gereset?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.


gegevens aangevuld, heb overigens gisteren een nieuwe Experia V10 geplaatst.
Ze denken dat het aan de modem ligt,Ā 

Veel fouten in de logging van het apparaat.

Ben het nu aan het testen of het probleem is verholpen.


Ik ben benieuwd. Ik zie overigens ook 2 switches/routers in je netwerk. Wat zijn dat voor apparaten? Zou je ze even los willen koppelen puur om te testen?Ā 


Rob,Ā ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ā