Skip to main content

Goedemiddag,

net de tv ontvanger Motorola vip 1853 uit 2013 teruggestuurd naar kpn, en tevens een andere tv ontvanger ontvangen de Artis vip 2952 uit 2015.

een stoffig apparaat , met vingerafdrukken , ik het wel een netter apparaat verwacht ook het jaartal zet ik vraagtekens bij , twee jaar verschil, lijkt dat de oude rommel weer de deur uit moet bij kpn. Ik ben een teleurgestelde klant.

Hallo @Cor5 ,

Die ontvanger wordt nog steeds wel door KPN ondersteunt, maar is inderdaad een ouder type. 

Wil je het nieuwste van het nieuwste? 

Bel dan met 0800-0402 en vraag naar KPN TV+. 

Dan krijg je de nieuwste ontvanger. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan.  

Lees er hier alles over: 

Je abonnement gaat dan ook van prijs veranderen. Internet wordt goedkoper, maar TV duurder.  


@Cor5 

Op zich is de Arris 2952 nog steeds een hele goede KPN tv decoder.

Die je hebt gekregen is compleet door KPN nagekeken en indien nodig bijgewerkt.

 

Zie link @Noordzee 

Dat is ook een hele goede optie en de allernieuwste.


Hoi Cor! Ik zie dat Noordzee en Joop je al van een antwoord hebben voorzien. Het klopt dat dit inderdaad nog een model is wat wij in gebruik hebben. We recyclen zoveel mogelijk bestaande apparatuur, indien mogelijk, mede met het oog op het milieu. Dat neemt niet weg dat het kastje netjes bij je afgeleverd moet worden. Excuses daarvoor.  


net de tv ontvanger Motorola vip 1853 uit 2013 teruggestuurd naar kpn, en tevens een andere tv ontvanger ontvangen de Artis vip 2952 uit 2015.

Ik heb hier een HMB2260 uit maart 2014 en ook die doet z'n werk nog uitstekend.

Wel is het zo dat die TV ontvanger natuurlijk netjes schoon aan jou geleverd had moeten zijn.


 

Wel is het zo dat die TV ontvanger natuurlijk netjes schoon aan jou geleberd had moeten zijn.

Voor dat schoon lebberen hebben we Louis 😍

sorry kon het niet laten.

 


@Cor5

Op zich is de Arris 2952 nog steeds een hele goede KPN tv decoder.

Daar zijn de meningen over verdeeld. 

 

Die je hebt gekregen is compleet door KPN nagekeken en indien nodig bijgewerkt.

Als die onder het stof en de vingerafdrukken zit, dan kan je daar ook de nodige vraagtekens bij zetten. 


 

Als die onder het stof en de vingerafdrukken zit, dan kan je daar ook de nodige vraagtekens bij zetten. 

De VIP2952 word volgens mij over het algemeen niet opengemaakt c.q van binnen gecheckt.Dit valt te zien aan de garantie verzegeling, op ¨nagekeken¨ ontvanger zit zeer vaak nog de originele Arris verzegeling, waar KPN een witte zegel plaatst op wel opgemaakte apparatuur.

Bij de HMB2260 ligt het wat anders, deze word wel regelmatig opengemaakt.Zal ook komen omdat KPN hier nieuwe bovenkappen van heeft, en bij de VIP2952 niet.En met zo´n nieuwe kap ziet het er natuurlijk een stuk netter uit.Ze zullen dan ook wel even van binnen kijken of er geen condensator gelekt heeft oid denk ik.


Hallo @Cor5 ,

Die ontvanger wordt nog steeds wel door KPN ondersteunt, maar is inderdaad een ouder type. 

Wil je het nieuwste van het nieuwste? 

Bel dan met 0800-0402 en vraag naar KPN TV+. 

Dan krijg je de nieuwste ontvanger. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan.  

Lees er hier alles over: 

Je abonnement gaat dan ook van prijs veranderen. Internet wordt goedkoper, maar TV duurder.  

@Cor5 

Heb je nog een nieuwe ontvanger geregeld of ga je met die oude verder? 


Ik heb hem zelf maar opgepoetst, en gehouden.

krijg nu wel een nieuwe modem , zodat ik weer helemaal up-to-date ben.

de Experia Box V10 krijg ik.nu is mijn vraag ik heb alle lampen thuis via LSC smart Connect geschakeld  en dat gaat via 2.4 GHz WiFi.

De experiabox gebruikt WiFi 5 , dus nu schakelen mijn lampen niet meer , klopt dat?


Mooi zo. Toch nog iets gekregen.  

 

Met de V10 kun je de splitsing prima regelen. Dat staat hier: 

En bij de V10A:

 

 


Hoi @Cor5 ,

De V10 heeft zowel 2.4GHZ als 5GHZ.Ik denk dat verbinden wel gaat lukken zonder instellingen aan te passen, maar als het niet werkt zal je 2.4GHZ en 5GHZ een aparte naam moeten geven.Zie daarvoor dit topic:

 


krijg nu wel een nieuwe modem , zodat ik weer helemaal up-to-date ben.

de Experia Box V10 krijg ik.

Woon je in het buitengebied of heb je een VDSL verbinding waarbij pairbonding mogelijk is?

Als dat niet het geval is dan snap ik niet waarom jij een oude V10 zou krijgen i.p.v. een V12. Of krijg je wellicht een V10a?

 

nu is mijn vraag ik heb alle lampen thuis via LSC smart Connect geschakeld  en dat gaat via 2.4 GHz WiFi.

De experiabox gebruikt WiFi 5 , dus nu schakelen mijn lampen niet meer , klopt dat?

Alle Experia/KPN boxen hebben sowieso 2.4GHz wifi en dus blijven jouw lampen gewoon schakelen.


Klopt het werkt gewoon nog allemaal, veel sneller en mooier beeld. Ik ben er blij mee.

groetjes

cor5