Skip to main content

Ik heb een tweede tv boven voor mijn dochter, alleen die tv krijg ik niet opgestart, alleen maar tot 85% en begin dan weer opnieuw. kan het niet zijn dat de hdmi kast verouderd is.

 

Hallo @Jan van loenen 

 

Je kan via de omwisseltool controleren of je een verouderde ontvanger hebt en dan gelijk een omruiling aanvragen.

Ik vermoed echter dat het eerder ligt aan hoe de TV ontvanger is aangesloten, zit deze rechtstreeks via een kabel op het modem aangesloten of zitten er nog DVS kastjes (via stroomnet) of een switch (zo ja, welke?) tussen.

Als je hem beneden aansluit op de plek van de wel werkende, start hij dan wel helemaal op?


Ik heb een vaste utp kabel geprobeerd vanaf de modem naar de ontvanger en nu werkte het wel,wat kost het door kpn om een kabel te leggen naar boven. grJan


Kosten van een monteur zijn afhankelijk van wat er moet gebeuren, minimaal kost het € 70, je kan hier vinden wat zo'n beetje de extra kosten voor de verschillende werkzaamheden, materiaal en/of extra tijd zijn en wat een monteur allemaal kan doen: https://www.kpn.com/service/monteur/servicemonteur.htm

Je kan op die pagina ook gelijk een afspraak inplannen.


@Jan van loenen Welkom op het forum! Ik zie dat GeSp je al tips heeft gegeven. Is het al gelukt? Had je in eerste instantie de ontvanger aangesloten met een draadloze verbindingsset