Skip to main content

vandaag nieuwe tv ontvanger gekregen van kpn (oude gaf steeds foutmelding). de nieuwe doet het wel alleen laad software op tot 75P en dan heeft de tv geen signaal meer en gaat de ontvanger door tot 85p waarna deze ook stopt. alles wat er op de site en internet staat al geprobeerd (opnieuw opstarten om meerdere manieren)

Dat is niet goed. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?


Met een ethernetkabel cat6


Rechtsteeks


Software tot 85P dan stopt het ermee


En je hebt de ontvanger echt al teruggezet naar fabrieksinstellingen?


Hi @Ontvanger doet het niet, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat ook je nieuwe tv-ontvanger nu niet verder komt met het installeren! Ik neem aan dat de foutcode nog steeds niet opgelost is? Wil je eens controleren of een andere HDMI ingang op de televisie vrij is, of heb je misschien een andere HDMI kabel in huis om te testen? 

Verder ben ik benieuwd of je meerdere tv-ontvangers in huis hebt. Zo ja, wil je dan kijken of het opgelost is als je ze van plek wisselt? 

Mocht dit niet helpen, dan kijk ik graag even mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van je (nieuwe) tv-ontvanger die het nu niet doet? 


Hoi Susan,

meerdere dingen geprobeerd al, ook andere HDMI kabels geprobeerd, andere ontvanger maar hij laadt niet verder dan 85P.  
aankomende woensdag komt een monteur van de KPN en word het zeker opgelost. 
bedankt voor je reactie!

met vriendelijke groet


@Ontvanger doet het niet, bedankt voor je terugkoppeling. Top dat er inmiddels een monteur is aangestuurd, wéér een nieuwe ontvanger zit je ook niet op te wachten lijkt me! Ik hoor graag wat na woensdag de uitkomst is geweest voor jou!


@Ontvanger doet het niet, is het door de komst van de monteur voor jou nu opgelost? :slight_smile:


Niet echt….maar we hebben het wel zelf op kunnen lossen.


Reageer