Skip to main content

Goedemorgen 

Onze ontvanger start niet meer op hij blijft hangen op 95% hangen stekker er al uit gehaald gereset maar doet verder niks. Wat kunnen we hieraan doen 

Goedemorgen 

Onze ontvanger start niet meer op hij blijft hangen op 95% hangen stekker er al uit gehaald gereset maar doet verder niks. Wat kunnen we hieraan doen 

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox? 


Welkom bij ons op het forum @Mw bachofner. Als de ontvanger niet verder komt dan dat bij het opstarten schiet het niet op inderdaad. Heb je dat op dit moment nog steeds, of is de ontvanger nu wel verder gelopen? Gisteren was er een storing waarbij dit ook kon voorkomen, dat was rond het middaguur verholpen. Als je daar last van had zal de tv-ontvanger daarna wel verder op hebben kunnen starten. 

Als het toen (en nu) nog niet lukt kan je de vragen die Joop in zijn bericht stelt ook beantwoorden, dan kunnen we vanaf dat punt verder met je meedenken.


Oke nou de tv doet het ineens weer maar nu is de kpn icoon weg als ik met de zwarte afstand bediening naar bv. Naar videoland ga kan ik niet meer terug naar kpn dus dat is sinds gisteren 


Dat is fijn, dan was dat vermoedelijk inderdaad de storing die ik noemde. Ik begrijp niet helemaal wat je daarna beschrijft, kan je toelichten wat je bedoelt?