Skip to main content

Goedenavond,

Mijn tv ontvangstĀ haperde al dagenlang en heb daardoor de software van de ontvanger opnieuw proberen te installeren maar deze blijft hangen op 20% en wil niet doorgaan. Meerdere pogingen met hard-reset geprobeerd en ook de optie met de standby toets om de software te verwijderen. Niets lijkt te helpen. Graag een oplossing.

Ā 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dag @Berthil van den BrinkĀ Hoe gaat het nu? Heb je nog hulp nodig of is het al opgelost?Ā 


Nee helaas, ik heb alles geprobeerd, maar het probleem blijft. De ontvanger lijkt niet meer te reageren. Is persoonlijk contact mogelijk om dit op te lossen?


Da's naar, @Berthil van den BrinkĀ Je bent danĀ het snelst geholpen door te bellen met de klantservice, via 0800-0402. Dan krijg je iemand aan de lijn die je persoonlijk kan helpen.Ā 

Hier op het KPN Forum werkt het net even anders. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken, maar rechtstreeks reageren en persoonlijk contact isĀ niet mogelijk.Ā