Skip to main content

Ik heb de laatste tijd regelmatig deze melding. Niets helpt, alleen stroomloos maken van ontvanger en opnieuw opstarten.
Ik heb op advies van de helpdesk nieuwe software geladen, dit werkte niet. Vervolgens heeft de helpdesk de software op afstand bijgewerkt. Hielp ook niet. Weer contact opgenomen. Vervolgens kreeg ik een nieuwe modem. Deze aangesloten en de ontvanger weer bijgewerkt. Ging een week goed en vanochtend weer hetzelfde. Toch een nieuwe ontvanger vragen? Dit heb ik al gedaan, maar daar ligt het niet aan volgens KPN.

Goedemiddag @DerkJohan, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd? 

Laat u mij nog even weten of het gelukt is en of het geholpen heeft?


Dit is al 2 keer gedaan. De eerste zelf na instructies van de helpdesk en de tweede keer op afstand door de helpdeskmedewerker. Maar het heeft niet geholpen. Het gebeurt ook niet elke dag, maar wel regelmatig.


Dan zou ikhet volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Zij kunnen u dan hopelijk verder helpen, kan wel even duren i.v.m. drukte.


Bedankt.

Geregeld. 😊

Ik hoor het wel. 

Fijn weekend.


Bedankt.

Geregeld. 😊

Ik hoor het wel. 

Fijn weekend.

Graag gedaan! U ook een fijn weekend!


Hi @DerkJohan, wat lastig dat niet het goed werkt! Ik heb even navraag gedaan, want ik herken de foutmelding niet en ik werk hier toch ook al 5 jaar. Mijn collega's herkennen het ook niet, het is ook niet onze huisstijl dus we vermoeden dat het niet afkomstig is van de tv-ontvanger. Heb je de adapter van de TV zelf als eens vervangen? Of heb je de foutcodes die de TV zelf kan geven als eens opgezocht? Het is dan wel gek dat het stroomloos maken van de tv-ontvanger er dan wel voor zorgt dat het tijdelijk werkt. Hoe maak je het precies stroomloos? Trek je dan ook de adapter van de TV zelf uit het stopcontact?


Het blijkt toch in de TV te zitten. Kabel van de adapter zit niet lekker achter in de tv. Wanneer ik die aandruk, gaat het goed.

Waarschijnlijk krijgt de tv toch een “seintje” via de HDMI, waardoor er wel een melding op het scherm komt wanneer de tv niet aanstaat of niet goed aan wil gaan.