Skip to main content

Nou..buiten het gegeven dst het tv-menu nog trager is dan de slakken in mn tuin.…start mijn ontvanger ook nog geregeld, op primetime, vanzelf op. SOFTWARE UPDATE, Kan 10 minuten duren,. In de praktijk duurt het een half uur. Vervolgens duurt hrt nog een half iur, voordat alles weer netjes laadt.

Heb ik het nog niet over netflix, vanuit het trage tv-menu, wat 2 x per avond tijdens een film stopt en vervolgens weer vraagt in te loggen...ik word er zoooo moe van. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Zie ook hier en scrol na het einde.

Hopelijk komt de update z.s.m. 

 

Als je toevallig een Smart TV hebt, kan je Netflix ook via de app op de Smart TV kijken.

Zo doen wij dat al vanaf 2013 en nooit problemen. 


Vreselijk de gids.

Nu ook als je herinering insteld schakelt de herinering meteen weer automatisch uit.

Verder is de traagheid niet normaal.

 


 

Vreselijk de gids.

Nu ook als je herinering insteld schakelt de herinering meteen weer automatisch uit.

Verder is de traagheid niet normaal.

 

 

Zie hier en scrol na het einde.

Hier vind je heel veel klachten en informatie i.v.m. de traagheid van het menu.

 

Wat betreft Netflix, heb je het geprobeerd wat ik voorstelde? 


Ik heb geen smart tv, dus gebruik de netflix via het tv-menu. Inmiddels heb ik het wel opgevangen door een chromecast te gebruiken en netflix op mn telefoon aan te zetten.

Maar daar betaal ik natuutlijk geen duur kpn abbonement voor, om alles via internet ol te lossen. 

Maar misschien is dat wel het beste, alkeen snel internet en alles streamen via chromecast. Scheelt snel €40,- per maand en de irritatie van het slecht functioneren van de KPN apparatuur. 


Netflix staat los van KPN.

Je betaalt Netflix waarschijnlijk via KPN. KPN boekt dat 1 op 1 door na Netflix.

Ik zelf betaal Netflix rechtstreeks via KPN.

Ook voor de Chromecast heb je internet nodig.

€ 40,-- per maand is niet veel.

Wat is uw echte downloadsnelheid? 


Nee Joop,

Ik heb wel een apart netflix abbo, vandaar dat ik het kan streamen van mn telefoon naar de tv middels een chromecast. Maar kan ook met hetzelfde account inloggen via het tv menu. 

Dat is ook het probleem niet.

Het probleem is dat vereeeeeeselijk trage tv- menu. Maar er zit niets anders op dan te wachten olp de update, of KPN eruit te knikkeren. Alleen is Ziggo nog waardelozer. Dus overweeg ik een retegoed internet aansluiting em vervolgens mijn favoriete programma's via één van de vele beschikbare apps te streamen. 


Nee Joop,

Ik heb wel een apart Netflix abbo, vandaar dat ik het kan streamen van mn telefoon naar de tv middels een chromecast. Maar kan ook met hetzelfde account inloggen via het tv menu. 

Dat is ook het probleem niet.

Het probleem is dat vereeeeeeselijk trage tv- menu. Maar er zit niets anders op dan te wachten olp de update, of KPN eruit te knikkeren. Alleen is Ziggo nog waardelozer. Dus overweeg ik een retegoed internet aansluiting en vervolgens mijn favoriete programma's via één van de vele beschikbare apps te streamen. 

 

Als het goed is krijgen we binnenkort allemaal een update en dan moet het menu weer werken zoals het hoort.

Zie ook hier en scrol na het einde.


De update wordt vanaf vandaag, 7 januari 2020, uitgerold.

En moet uiterlijk 20 januari bij iedereen erop staan.