Skip to main content

Goedendag,

Hoe kan het dat mijn ontvanger (Arris VIP2952) binnen twee dagen al drie keer onder het tv kijken uitschakelt en opnieuw gaat opstarten? Zowel overdag als in de avond. Stand-by staat op uit.

Dit is hoogst irritant wanneer ik een film of voetbal aan het kijken ben.

Heeft iemand hier een oplossing voor of misschien een suggestie wat het kan zijn?

Dat is inderdaad hoogst irritant, @Jacob54 Vaak helpt het om de betreffende ontvanger een reset te geven waarbij je de software opnieuw inlaadt. 


Bart,

Ik heb hem inmiddels naar fabrieksinstellingen gereset, daarna ging hij de software en een update installeren. Dat was afgelopen donderdag, tot nu toe nog geen spontane opstart gehad. Dus ik hoop dat dit zo blijft, anders trek ik weer aan de bel.


Na een paar dagen goed gegaan te zijn ging de ontvanger vanavond spontaan weer uit zichzelf resetten.

Ik hoop dat hier wel z.s.m. een oplossing voor komt.


Vreemd, @Jacob54 Zo'n spontane rest hoort niet. Is het nog weer voorgekomen? Ik zal 'm hier ook eens doormeten en mogelijk weer een reset geven. 

Je hebt twee ontvangers, volgens mij. Wil je het serienummer van de betreffende ontvanger ook nog even in je Forum Profiel zetten? En heb je de ontvanger rechtstreeks op de Experia Box aangesloten met een kabel? 


Bart,

Ik heb het serienummer in mijn profiel gezet. Het is inderdaad aangesloten middels een kabel.


Bart,

Ik weet niet of jij op afstand nu bezig bent maar een minuut geleden ging hij weer uit zichzelf opnieuw opstarten.


Dank. Ik heb een melding gemaakt voor onze Technische afdeling. Ze zullen contact met je opnemen en de situatie verder doornemen. 


Vandaag nieuwe ontvanger gekregen, aangesloten en ingesteld. Nou maar wachten of het probleem is opgelost.


Uitstekend, @Jacob54 Ik hoop van harte dat het hiermee is afgerond. Laat je weten hoe het gaat?


Reageer