Skip to main content

 

Goedemiddag,
Ik was klant van telfort zowel mobiel als thuis internet en telefonie.
Had 2 tv ontvangers , 1 gratis en 1 betaald. Maar kreeg ook combi voordeel korting van 5 euro.
Nu heb ik een ontvanger gestopt en retour gestuurd, dus de factuur zou 5 euro lager uitvallen maar helaas de combivoordeel stopt nu ook. Ik blijf dus hetzelfde betalen met maar 1 ontvanger.Hoe kan dit?

Anders graag weer een ontvanger erbij met voordeel?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Pip15, welkom op ons forum!
Het kan inderdaad zijn dat bij een dergelijke wijziging ook de korting vervalt.
Ik kijk graag even met je mee hoe dit in elkaar zit bij jouw abonnement. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gedaan 


Bedankt voor je gegevens @Pip15, ik zie dat deze korting bij jouw abonnement los staat van het aantal TV ontvangers.
Waarom de korting er nu pas af gevallen is is me nog even een raadsel maar de oorzaak is dat je mobiele abonnement nog op een ander adres staat dan je thuis abonnement.
Als je inlogt op je MijnKPN kun je (specifiek het factuuradres) van je mobiele abonnement wijzigen naar jouw adres.
Daarmee voldoet je aansluiting weer voor de voorwaarden van deze korting en moet je hem ook weer krijgen.

Als het wijzigen via je MijnKPN niet lukt kun je ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service. Mijn collega's daar kunnen het adres ook voor je wijzigen!


Ik heb het aangepast. 

Per wanneer wordt het aangepast?


Ah top, ik zie alles nu goed staan inderdaad.
Het kan tot 24 uur duren voordat een wijziging als deze verwerkt is, meestal wel iets sneller 🙂 je krijgt hier nog een mail over als hij verwerkt is.


Goedemiddag @Pip15, ik zie de korting nog niet aanstaan dus ik maak hiervoor een ticket aan bij mijn collega's.
Het kan zijn dat zij hierover nog contact met je opnemen. Dit zal vanaf een afgeschermd of 088 nummer zijn.
We houden je op de hoogte!


Ik zie dat mijn collega's het verder opgepakt hebben en dit allemaal in orde gaan maken! Mocht je verder nog vragen hebben weet je ons te vinden! 


Hartelijk dank alvast, ben benieuwd